Sowieso moet je een gewichtheffer niet vergelijken met een bodybuilder, beide trainen voor andere doeleinden..
Stompe/uitgerekte/platte biceps
Collapse
X
-
Er zit een verschil in het aanpassingsvermogen van het lichaam, zoals vorming van spiermassa en het beter aansturen van het CS als gevolg van krachttraining, en zaken die in de aanleg van het gestel al vast liggen zoals, de kleur van je ogen, het geslacht maar ook de posities van aanhechtingen van spieren en pezen.
De posities van de aanhechtingen bepalen de vorm van de spierbuik, dit is niet met training te veranderen. Het enige dat je kunt veranderen is de dikte van de spierbuik.
Lees dit topic maar eens:
http://forum.bodynet.nl/algemeen/512...tml#post922424
Comment
-
Originally posted by soep View Posttja arme jongen hier boven. zal idd veel aanleg hebben voor hoge piek. maar ik blijf erbij dat ik lang trainomdat ik lang wil hebben."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by soep View Posthallo,
als je hoge, biceps wilt hebben moet je ze voornamelijk kort trainen, dus bijv. geen preacher curls maar concentration curls en 'gewone' curls, waar je je biceps dus korter traint. persoonlijk zou ik gaan voor 'lang'trainen , want dan lijken je biceps vooral groter als je je armen wat meer gestrekt houdt
succes verder!lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostJij zegt dus dat het mogelijk is om één kop van je biceps te isoleren, wat mij onwaarschijnlijk lijkt omdat de biceps sowieso in zijn geheel gaat samentrekken, dus er is geen sprake van het isoleren van je korte dan wel lange kop als je het mij vraagt.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
met binnenkant borst worst meestal dit principe bedoeld. doe je dumbell flyes, train je borst lang. doe je cable flyes en ga je zeg maar meer naar achter staan, train je korter en heb je iets meer die 'gleuf' wat sommigen binnenkant borst plegen te noemen
Comment
-
De vorm van je spieren kan je echt niet veranderen door kort, lang of hoe dan ook te trainen. Zoals reeds gezegd hangt dit af van je aanhechtingen en oorsprongen, die genetisch bepaald zijn... Het enige wat je kan doen is er massa opplakken maar dit zal niets aan de vorm veranderen...
Comment
-
Ik ben het ook niet eens met soep vanwege de eerder genoemde redenen
De ene heeft gewoon meer peeslengte voordat hij overgaat in spier. Eigenlijk wachten op inferno die met zijn arnold schwarzenegger biceps plaatje komtTrain hard or go hormone
Comment
-
Genen. Punt uit.
Hoorde laatste ook in de gym iemand zeggen: ja man bankdrukken pak je hele borst mee en met flyes de randjes. Echt WTF? Zo dom..
Gewoon doortrainen en hoe meer massa hoe groter je biceps wordtCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-