hallo.ik ben al 2 jaar verslaaft aan speed,en daarom train ik ook elke dag ik zie er niet slecht uit ik eet goed en slaap ook goed.in de sportschool komen mensen regelmatig naar mijn toe en vragen hoe het komt dat ik zo droog ben,dan zeg ik creatiene.maar dat komt natuurlijk gewoon door die troep.ik zou gewoon eens willen weten wat het het invloed is op je spieren,ik wil graag stoppen want het is gewoon niet goed,en ik wil gewoon wat info hebben van jullie.breekt het mijn spiergroei af bijvoorbeeld,wees gewoon eerlijk het kan mijn alleen maar helpen om te stoppen.dank julliewel
drugs
Collapse
X
-
Ja, niet te zuinig ook. Zeker ook omdat je voedingspatroon eraan onderdoor gaat.
Het echte probleem ligt hem echter in het feit dat je hersenen gefrituurd worden, en je een enorme kans hebt op hartritmestoornissen en gierende hartkleppen als je zo door gaat, als je niet al problemen hebt. Ga naar een arts. Van speed afkicken kan best een tour zijn, en het laatste wat je moet doen is het wiel op eigen houtje opnieuw gaan uitvinden.
Als je het nog injecteert ook (en gezien je zegt verslaafd te zijn staat mijn geld op ja), zou ik ook eens een hepatitis alfabetje overwegen te testen. Ga naar de huisarts, laat je bloed checken, en laat die je eens goed uitleggen wat de consequenties zijn van je huidige verslaving. Laat je daarna doorverwijzen voor een goed plan de campagne. Nogmaals: ga niet het wiel opnieuw uitvinden.
Feit dat je hierheen komt, zodat wij je moeten overtuigen zegt genoeg: zelf ben je nog niet op het punt dat je het echt wil. Zeker in het licht van dat je het voornamelijk erg vindt voor je mogelijke gainverlies is tragisch. Ik hoop dat je meer dingen hebt die het leven meer waard zijn dan er bij te lopen als iemand die wel eens een pot augurken opendraait.
Succes."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Speed is ronduit het slechtste wat er is voor spierverlies. Ik spreek uit ervaring. Ikzelf heb in mijn maagdelijke jaren ook heel wat weggesnoven. Zelfs door de week en in het school. Dus ik weet in welke wereld je nu zit.
Ga van die troep weg! er zijn veel leukere dingen in het leven als dat.
@barbrother:
Dat is het engiste voordeel. Je graakt er echt shredded van (als je al mager bent , je pist echt al het vocht uit je lichaam). Bodybuilders gebruiken amfetamine varianten voor contestsLast edited by kiddybol; 11-06-2012, 03:43.
Comment
-
drugs
ik ga vandaag 13 juny stoppen met die troep,bedankt het heeft echt geholpen.en ja ik heb al last van hartstoorritme ben ook al bij een arts geweest,was niet gevaarlijk maar moet wel stoppen,want het gaat mijn leven beinvloeden.ik hou julli opde hoogten
Comment
-
Originally posted by johan30 View Postik ga vandaag 13 juny stoppen met die troep,bedankt het heeft echt geholpen.en ja ik heb al last van hartstoorritme ben ook al bij een arts geweest,was niet gevaarlijk maar moet wel stoppen,want het gaat mijn leven beinvloeden.ik hou julli opde hoogten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment