Succes man! Heel knap dat je het vol houdt!
drugs
Collapse
X
-
Originally posted by johan30 View Postik ben nu 6 dagen gestopt,en het valt goed tegen,ik heb bijna 3 dagen aan een stuk geslapen,ik kon echt niks meer,zo moe ben ik echt nog nooit geweest.te moe om te eten en te pissen.de 4de dag ben ik uit bed gekomen kan nog niet helder denken,alles hoor ik in de verte echt vaag,sinds 2 dagen voel ik me wat beter,maar nog te moe om naar buiten te gaan,nooit gedacht dat dit zo moeilijk is.ik heb gisteren 6 uur naast te tellefoon gezeten om te gaan bellen voor speed.ik ik wil het niet meer moet stoppen.die gedachten heb ik 24uur per dag in mijn hoofd.alles doet zeer,ik hoop echt dat dit niet te lang gaat duren.ik zal proberen om julli elkedag opde hoogte te houden.en bedankt voor julli commentaar.word er echt emotieel van.en ik ben geen mietje.ik ga slapen haha
Comment
-
nog steeds naar de kloten
hallo gasten...afgekickt van speed dag 7.voel me wel beter,maar nog steeds moe.ik ga morgen weer een poging wagen om naar de sportschool te gaan,knallen met die hapen ik heb mijn dealers gesproken vandaag en gevraagt of ze mijn met rust willen laten,ik heb ook alle nummers gewist uit mijn tel, goeie tip mattias87! .
ze hadden hier wel respect voor,ik ga zo veel mogelijk trainen.en over 2 weken spuit in me reedheb eerde gekuurd,maar toen zat ik flink aan de speed. dus nu wil ik wel weten hoe groot ik kan worden,ik den dat echt uitgaat maken.ik hoop alleen dat ik wat fitter word deze week,ik ga dit volhouden.ik ga weer LEVEN!!!!.ik spreek jully laterLast edited by johan30; 18-06-2012, 00:08.
Comment
-
Goed bezig kerel! Alleen zou ik die kuur nog ff laten voor wat het is, ga eerst maar knallen met een goed voedingschema!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by johan30 View Postze hadden hier wel respect voor,ik ga zo veel mogelijk trainen.en over 2 weken spuit in me reedheb eerde gekuurd,maar toen zat ik flink aan de speed. dus nu wil ik wel weten hoe groot ik kan worden,ik den dat echt uitgaat maken.ik hoop alleen dat ik wat fitter word deze week,ik ga dit volhouden.ik ga weer LEVEN!!!!.ik spreek jully laterÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ik zou eerst eens zorgen dat je het daar boven allemaal op een rijtje hebt voor dat je aan de AS begint, anders is het gedoemd om één grote emotionele rollercoaster te worden.
Verder, goed dat je hebt besloten om te stoppen. Ik heb zelf lang genoeg pep gesnoven dus kan met goed voorstellen hoe je je nu voelt. Alleen heb ik het zelf nooit zo ver laten komen en had ik vrij snel door wat voor zooi het was dus hield het gebruik beperkt. Niet alleen lichamelijk maar ook mentaal is vergif. Speed fucked echt met je hoofd.
Hier een erg interessant stukje over withdrawal:
http://www.meth.org.au/fileadmin/dow...tamine_wdl.pdfThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Goed bezig dat je nu 1 week zonder bent, zie ook steeds meer mensen om mij heen gebruiken.
Ik ga het echt niet gebruiken zeker niet als ik dit hoor.
ga eerst eens naturel lekker trainen dat je lichaam even rust heeft dat er geen troep meer in gaat (AAS is ook troep).
Als je je dan 100% voelt ga dan pas aan de AAS zitten en lees je goed in over de side effects.Calisthenics / Street workout
Comment
-
drugs
julli hebben gelijk, ik wacht dan nog wel even met kuuren.maar ik wil julli wel even duidelik maken dat ik vaker gekuurd heb en dat in vijf jaar dus ik weet wel dat dit geen verslaving zal worden, het zal afentoe een keer voorkomen,het zal echt geen verslaving worden,maar ik ga eerst dan nog een week of 4 naturel.thanks.oja dit voor monster menno je hoeft het ook niet te geloven,lig ik niet wakker van.ik ga geen lulverhaal ophangen en je kent mijn ook hellemaal niet,dus je kunt dan ook niet oordelenLast edited by johan30; 18-06-2012, 16:40.
Comment
-
Originally posted by johan30 View Postjulli hebben gelijk, ik wacht dan nog wel even met kuuren.maar ik wil julli wel even duidelik maken dat ik vaker gekuurd heb en dat in vijf jaar dus ik weet wel dat dit geen verslaving zal worden, het zal afentoe een keer voorkomen,het zal echt geen verslaving worden,maar ik ga eerst dan nog een week of 4 naturel.thanks
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment