cutten met Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten met Clenbuterol

Goeienavond mannen ,

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om clenbuterol te gebruiken om te cutten.
    Nu de zomervakantie is aangebroken heb ik nog meer tijd om te trainen en heb ik besloten om het misschien te kopen.
    Mijn vraag is dus natuurlijk of die neveneffecten 100% plaatsnemen? Want als student heb ik ook veel erge dingen gehoord over rilatine. Maar dat was dan weer overdreven door al die manne hier .

Ik ben 1.80m, weeg 91 kg en moet toch iets van een 15 kilo vet kwijt.

Alvast bedankt voor jullie hulp en enjoyy

Als jij er 15kg vet mee wilt verliezen, gaat het niet goedkomen met jou.
    Clen werkt zeker, maar het zorgt ook voor hogere verbranding van eiwitten (ook uit de spier) dwz dat het je spieren kost.
    Daarom word het meestal tegelijktijdig gebruikt met steroiden.

Neveneffecten die op de bijsluiter staan, krijg je natuurlijk niet allemaal. Er staan op de bijsluiter van normale aspirine ook allerlij nare dingen, die krijg je ook niet allemaal.
    Wel, zorgt het voor verhoogde hartslag, en het kan het slapeloosheid veroorzaken.

Het is dus van Clen niet de bedoeling dat je er 15kg mee probeerd af te vallen. Het is bedoeld om de laatste paar kg te verliezen om scherper te worden.

Comment

Originally posted by Yazein View Post
      Goeienavond mannen ,

Nu de zomervakantie is aangebroken heb ik nog meer tijd om te trainen en

Ik ben 1.80m, weeg 91 kg en moet toch iets van een 15 kilo vet kwijt.
      Ja dus...? Dan ga je meer trainen..! Zorg ervoor dat je voeding in orde is en ga knallen. Verbeter je spiermassa en verlaag je bf% door voeding en training.
      15 kilo kwijtraken door middeltjes gebruiken slaat nergens op als je sporter bent.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Ja dus...? Dan ga je meer trainen..! Zorg ervoor dat je voeding in orde is en ga knallen. Verbeter je spiermassa en verlaag je bf% door voeding en training.
        15 kilo kwijtraken door middeltjes gebruiken slaat nergens op als je sporter bent.
        En zo is het

Als je die 15kg niet zo kunt verliezen, zal de Clen ook niet zoveel voor je kunnen betekenen. Of je moet de rest van je leven op Clen willen blijven gaan. Als je zoveel ermee moet zakken, zal als je met het middel stopt, het er in no time weer aanzitten.
        Dit is hetzelfde als dat je 190 bent met n bw van 50kg en dus maar naar de gear grijpt om zwaarder te worden. Het kan en mag beide gewoonweg niet. omdat het probleem wat je hebt (te veel of te weinig eten) niet ermee word opgelost.
        Los je probleem op, en jouw probleem is 100% de voeding!

Comment

Bespaar je het geld en je gezondheid en ga heel simpel lekker goed en verstandig trainen met een goed dieet, dan lukt het net zo goed.
          Clen is gewoon rotzooi, ver van wegblijven als je een normale gemoedstoestand en gezondheid wiolt
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Als jij er 15kg vet mee wilt verliezen, gaat het niet goedkomen met jou.
            Clen werkt zeker, maar het zorgt ook voor hogere verbranding van eiwitten (ook uit de spier) dwz dat het je spieren kost.
            Daarom word het meestal tegelijktijdig gebruikt met steroiden.

Neveneffecten die op de bijsluiter staan, krijg je natuurlijk niet allemaal. Er staan op de bijsluiter van normale aspirine ook allerlij nare dingen, die krijg je ook niet allemaal.
            Wel, zorgt het voor verhoogde hartslag, en het kan het slapeloosheid veroorzaken.

Het is dus van Clen niet de bedoeling dat je er 15kg mee probeerd af te vallen. Het is bedoeld om de laatste paar kg te verliezen om scherper te worden.
            Bedankt voor de info . Ik heb het ondertussen al 3 maand oldschool aangepakt. Ben wat massa bijgekomen en 9 kilo afgevallen bovendien begin ik mijn sixpack te zien ^^.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Bespaar je het geld en je gezondheid en ga heel simpel lekker goed en verstandig trainen met een goed dieet, dan lukt het net zo goed.
              Clen is gewoon rotzooi, ver van wegblijven als je een normale gemoedstoestand en gezondheid wiolt
              tnx makker; ondertussen is het wel al goed gekomen .

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Bedankt en idd! Ik ben al 2,5 maand naturel bezig en alles is goed aan het komen .

Comment

Originally posted by Yazein View Post
                  Bedankt en idd! Ik ben al 2,5 maand naturel bezig en alles is goed aan het komen .
                  Wow! Toe maar, wat een discipline!
                  Zijn hier geen BN medailles voor? Liefst mét een mooie huldiging?
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X