Dichte sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dichte sportschool

Zijn jullie ook zo gefrustreerd dat de sportschool dicht is rond de feestdagen of is jullie school open...

Tussen kerst en oud en nieuw is ie bijna elke dag gesloten en ik ben zwaar gefrustreerd. Heb al voor dichte deuren gestaan =o[ gelukkig nog een heel jaar voor het weer zo ver is!

greetzzz T
    185 cm
    100 kilo +/-
    17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
    Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

ja mijne was vanaf kerst avond tot maandag dicht.. maarik heb proeflesje genomen bij andere gyms waardoor ik toch nog 3x heb getraint deze week

Comment

Een paar maten van me en ik geven gewoon hardcore gas bij mij in de schuur

Comment

ik heb gewoon anderhalve week rust ingelast en daar was ik ook zeker wel aan toe
        Who's the Chef

Comment

Ik heb me rust gehad en ondertussen lekker aan de alcohol .. maar wel irri dat je niet kon trainen

Nu is het weer tijd voor het harde werk..

Comment

Ik heb ook een weekje niets gedaan omdat ik weer wat last van mn borst en schouder kreeg dus maakt mij niet uit.

Vanaf maandag weer lekker rammen en beuken!

Comment

ik zat er niet zo meej ik kon trianen op de dagen waarop ik trainde dus.. ik heb het niet echt gemerkt
              stats :
              - 17 jr
              - 86 kg
              - 1,88 m
              - 8-10% bf

Comment

Gelukkig was mijn fitness wel open behalve de kerstdagen en 1 januari.

Ik vindt het ook erg vervelend dat ze bij al die feestdagen dichtzijn, je hele schema moet je dan aan gaan passen.

Laatst ook nog iets absurds, zonder duidelijke reden gingen ze om 15.30 dicht. En ik kwam 15.00 aan.... Toen heb ik maar alles superset gedaan zonder rust. Het was meer een cardio training dan gewichten...
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

het leven bestaat niet alleen uit trainen....

Comment

wel voor ons......een dag niet getrained is een dag niet geleefd..

Greetzz

Comment

Hoor hem nou.....mr Bierzuiper himself

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X