Slaap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slaap

Hey.
    Ik blijf altijd tot heel laat op 4-5 en slaap dan tot 1-2
    Mijn ouders zeggen dat ik mijn slaap dus niet krijg.

Ik zeg ik slaap toch gewoon lang genoeg en word uit mezelf wakker
    en hun zeggen dat dat niet hetzelfde is als dat je bijv om 11 gaat slapen en om 7 opstaat.

meningen?

1 dag slapen overslaan en dan val je die avond als een blok beton in slaap. Zelf heb ik trouwens ook moeite met slapen i.v.m. de benouwdheid waar niks tegen te doen valt ;\.

Comment

Originally posted by Tails View Post
      1 dag slapen overslaan en dan val je die avond als een blok beton in slaap. Zelf heb ik trouwens ook moeite met slapen i.v.m. de benouwdheid waar niks tegen te doen valt ;\.
      Nee dat bedoel ik niet

Ik bedoel of het wat uitmaakt wanneer je slaapt als je maar je slaap krijgt?

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Nee dat bedoel ik niet

Ik bedoel of het wat uitmaakt wanneer je slaapt als je maar je slaap krijgt?
        Ik zou zeggen dat het van je dagritme afhangt, bijvoorbeeld als je vroeg opmoet dan zal het wel het nodige verschil maken. Maar las je echt de tijd hebt om uit te slapen dan kan het geen kwaat denk ik. Mensen die nachtwerk hebben slapen toch ook overdag ? Dus daar is niks mis mee zou ik zeggen.

Comment

Ik zou zeggen dat het van je dagritme afhangt, bijvoorbeeld als je vroeg opmoet dan zal het wel het nodige verschil maken. Maar las je echt de tijd hebt om uit te slapen dan kan het geen kwaat denk ik. Mensen die nachtwerk hebben slapen toch ook overdag ? Dus daar is niks mis mee zou ik zeggen.
          Ik heb vakantie en ik ga altijd in de avond trainen

zoiets zei ik ook al ik zei wat boeit het als je maar je slaap krijgt toch

Comment

Ik heb vakantie en ik ga altijd in de avond trainen

zoiets zei ik ook al ik zei wat boeit het als je maar je slaap krijgt toch
            Ik train ook in de avond, dan is het namelijk lekker rustig. Zolang je maar 7-8 uur per dag slaapt is het best vind ik zelf. En inderdaad het is toch vakantie dus waarom niet ? Er zijn genoeg mensen die tot laat opblijven tijdens de vakantie. Hoewel het enige probleem hiermee kan zijn dat het moeilijk is om je dagelijkse ritme weer op te pakken wanneer je eenmaal weer begint met het normale dagelijkse leven.

Comment

Ik train ook in de avond, dan is het namelijk lekker rustig. Zolang je maar 7-8 uur per dag slaapt is het best vind ik zelf. En inderdaad het is toch vakantie dus waarom niet ? Er zijn genoeg mensen die tot laat opblijven tijdens de vakantie. Hoewel het enige probleem hiermee kan zijn dat het moeilijk is om je dagelijkse ritme weer op te pakken wanneer je eenmaal weer begint met het normale dagelijkse leven.
              Neh dat is echt makkelijk.
              Gewoon een dag opblijven hele dag en dan rond normale tijd gaan slapen

Comment

Neh dat is echt makkelijk.
                Gewoon een dag opblijven hele dag en dan rond normale tijd gaan slapen
                Wat ik eerst al zei dus. dat kan werken maar het kan wel echt moeilijk zijn om wakker te blijven. Ik bedoel dat zal geen fijne dag voor je worden dan.

Comment

Wat ik eerst al zei dus. dat kan werken maar het kan wel echt moeilijk zijn om wakker te blijven. Ik bedoel dat zal geen fijne dag voor je worden dan.
                  meh beetje buiten.. fifa .. miscen.. lukt makkelijk

Comment

Ze zeggen wel eens dat je slaap dubbel mag tellen tussen 21:00 en 24:00
                    Het zou kunnen dat dit iets te maken heeft met de stand van de maan, waardoor je 'beter' slaap.
                    Wie weet, misschien is het bijgeloof.
                    Maar 's nachts slapen is wel beter dan overdags.
                    Dus gewoon lekker die 9 uurtjes pakken tussen 2:00 en 11:00
                    :: 1.82M :: 84 KG ::
                    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Ben meestal ook rond die tijden wakker 4-5 snachts slapen 1-2 u wakker en voel me gewoon prima. Het enige wat kut is is dat je soms weer in je ritme moet komen wat echt wel eventjes vervelend is. Verder gewoon doen wat je wilt in je vakantie

Comment

als je zelf heel je dag kan bepalen zou ik ook nog eens half uurtje cardio pakken losstaand van je trianing op een heel ander tijdstip
                        Make it count!
                        Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by Pellegrino90 View Post
                          Ze zeggen wel eens dat je slaap dubbel mag tellen tussen 21:00 en 24:00
                          Het zou kunnen dat dit iets te maken heeft met de stand van de maan, waardoor je 'beter' slaap.
                          Wie weet, misschien is het bijgeloof.
                          Maar 's nachts slapen is wel beter dan overdags.
                          Dus gewoon lekker die 9 uurtjes pakken tussen 2:00 en 11:00
                          klopt, dit zou komen doordat je rond deze tijd je lichaam het efficiëntst omgaat met het ontgiften en reinigen van nieren, lever en darmen. erg belangrijk voor veel dingen. voor je rust maakt het verder niet uit.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik werk onregelmatig met ook nachtdiensten, ben echt wel fitter als ik 11:00 tot 7:00 slaap dan 07:00 tot 14:00

maarja
                            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                              Ik werk onregelmatig met ook nachtdiensten, ben echt wel fitter als ik 11:00 tot 7:00 slaap dan 07:00 tot 14:00

maarja
                              Het scheelt ook n uur slaap.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X