Denk niet dat het werkt. Als ze zoeken voor een voeding schema op het internet is niet het eerste wat in hun opkomt "heey laat ik eens kijken op marktplaats" ze zoeken eerder op het internet voor een forum zoals dit. Ook maken sportscholen gratis (tenminste die van mij doet dit) trainingsschema's en geven adviezen.
ik wil mensen helpen met afvallen via de email hoe kan ik dit het beste doen?
Collapse
X
-
Originally posted by Marv View Post16 jaar en weinig kennis...
I like!
Als Sonja Bakker mensen mag naaien, mag jij dat ook.
Iedereen die 'iets' snel en gemakkelijk wil mag van mij keihard genaaid worden!
Zet je text op marktplaats en vraag 199,- voor een starterkit,
gooi er wat goedkope whey bij in een moeilijk potje, een mooi mapje met lege excelsheets en een dvd met fitness filmpjes. Ze krijgen dan een (van je standaard) schema's en een maandelijks telefonisch consult met jou.... De mttrfkking prodigy pro diet bodybuild legende!
Ben benieuwd!!"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Toph View PostGa je wiskunde bijles geven als je niet kan rekenen? Je moet realistisch zijn en weten wat je wel en niet kan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
redelijk wat concurrentie heheh Marktplaats.nl - Uiterlijk | Dieet en AfvallenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Postik kwam op het idee om via marktplaats hulp te vragen aan mensen om mij te helpen met afvallen en mij eventueel willen leren correct te spellen.
lijkt jullie dit wat.
Dit dacht ik te schrijven als advertensie
Ik wil graag afvallen of juist bijkomen in spieren, kan dat?.
Kunt u mij persoonlijk advies geven?
Ik wil graag dat u voor mij persoonlijke voedingsschema’s , Training schema’s maakt
Kunt u mij helpen met de juiste Supplementen en alles eromheen.
Dit gaat allenmaal via de email.
Voor adviezen en de prijzen kunt uw mailen.
Ook zou ik graag geholpen willen worden voor een verwijzing naar een goed comfortabel hospital voor ie**************** kierewiet mensen zoals ik om te kunnen herstellen van een soort van hersenschudding die ik laatst heb opgelopen tijdens een handjeklap chin, sindsdien ben ik het spoor een beetje bijster.
hebben jullie nog tips?
en wat voor prijzen kan ik verwachten?
alvast bedanktziezo, aangepast......
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Posthallo
sorry voor deze post het valt blijkbaar niet in de smaak,
had anders verwacht.There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
hallo
jammer dat ik het topic niet kan veranderen. want ik wordt hier voorschut gezet. nou met voedings schema wat ik nu gebruik is niks mis mee. mijn vader is diatist, voor top sporters. en zekker krijg ik genoeg vitaime binnen. maar jullie denken dat ik een koekenbakker ben en niks kan. ik hoop dat ik over twee jaar op het podium sta en jullie het tegendeel kan bewijzen.
nog een vraagje wat zijn jullie omtrek van de bovenarm?
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Post
nog een vraagje wat zijn jullie omtrek van de bovenarm?
Je denkt mensen te kunnen helpen met afvallen, niet met het meten van hun bovenarm.
Ga nou lekker voetballen op straat ofzo.
Pas je wel op voor auto's?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by stanneveldt View Postmaar jullie denken dat ik een koekenbakker ben en niks kan.
ik snap het het was een dom idee,
maar waarom haat iedereen dan zo gelijk.
Overigens is je idee zo slecht nog niet. Proberen kan altijd. Maar dan zou ik het wel op marv's manier proberen. Verkoop de mensen crashdieten (of anavar) zodat ze snel vooruit gaan, en je casht goed. Enkel een absoluut gebrek aan geweten is noodzakelijk. Kennis van zaken laat je maar over aan die goede mensen op het internet die voor niks werken.Last edited by scoobydoo; 09-07-2012, 21:30.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-