Ik geloof nooit dat jij 7kg spiermassa ingeleverd hebt.
Bedankt Bodynetters!!
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostIk geloof nooit dat jij 7kg spiermassa ingeleverd hebt.
Zo ziet en voelt het er niet naar uit.
Ik ben met de meeste oefeningen die ik doe(nu nog meeste op apparaten)
Goed vooruit gegaan bij sommige meer als het dubbele erop liggen.Dus lijkt me sterk dat je met zoveel verlies toch veel kracht toename zal hebben.
Gr. Ximonhttp://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDe meeste oefeningen op apparaten?
Ga jij eens snel aan de losse gewichten kerel, apparaten zijn leuk maar helpen je niet je stabilisatie te verbeteren.
Ik heb nu ook het een en ander thuis en ben dus nu ook met losse gewichten aan de gang. In de loop van de week ga ik dit Homemade power rack made out of wood and pipe.. in elkaar knutselen zodat ik wat beter uit de voeten kom.
ik heb nu nog geen rack waar ik mijn halter in kan leggen dus ik deadlift eerst en dan via een standing military press leg ik em in mn nek om te squaten
niet echt ideaal dus.
Misschien als ik mijn Home Gym gefixed heb dat ik een logje bij ga houden.
Comment
-
Originally posted by Ximon1975 View PostLengte 180cm Lengte 180cm
Gewicht 110kg Gewicht 95Kg
Omtrek 116cm Omtrek 105cm
Vp 29.3% Vp 26.6%
Vm 32.2Kg Vm 25.3Kg
Vvm 77.8Kg Vvm 69Kg
Ik ben dus 7kg vet kwijt maar daar aantegen ook 7kg spierweefsel/vocht??
Voer mijn gevoel ben ik aan spier massa aangekomen of door het vet wat weg is lijken mijn spieren groter.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Ximon1975 View PostHallo,
Zulke reacties meteen weer goede motivator om er voor te gaan.
wel ff een vraagje wat betreft BF.
Ik vul mijn gegevens in op Berekening vetpercentage misschien niet zo precies als een echte meting maar als je altijd op dezelfde manier meet zou je ook vooruitgang moeten kunnen zien.
Lengte 180cm Lengte 180cm
Gewicht 110kg Gewicht 95Kg
Omtrek 116cm Omtrek 105cm
Vp 29.3% Vp 26.6%
Vm 32.2Kg Vm 25.3Kg
Vvm 77.8Kg Vvm 69Kg
Ik ben dus 7kg vet kwijt maar daar aantegen ook 7kg spierweefsel/vocht??
Voer mijn gevoel ben ik aan spier massa aangekomen of door het vet wat weg is lijken mijn spieren groter.
Gr. Ximon
Ps ik krijg om een of andere reden geen spaties toegevoegd tussen de verschillende stats..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Ik zit er aan te denken om zo'n tang te kopen om het percentage te meten.
Ook mijn hele eetschema komt erdoor in de war. Ervanuitgaande dat mijn VVM niet verandert blijft ook mijn KCal behoefte gelijk maar door het grote verschil is dat veranderd en ik denk dat dat niet goed is.
Misschien iemand een aanrader wat betreft een tang??
Nu op naar de gym.
Comment
-
met een tang kan je het niet zelf doen, iemand anders zou het moeten doen voor je.
Daarnaast blijft het moeilijk vind het zelf erg lastig.
Ook zal altijd de zelfde persoon het moeten doen omdat hij steeds het zelfde je vel moet pakken.
maak foto's en vergelijk die met elkaar dan zie je vast wel verschil.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment