Bedankt Bodynetters!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt Bodynetters!!

Hallo,

Ik heb vandaag mijn eerste mijlpaal bereikt met toch wel wat hulp van dit forum.
    Met behulp van de zomerstickys en toch aardig wat lezen van de vele topics ben ik 15kg afgevallen
    Ik ben nu ongeveer 5 maanden bezig met sporten waarvan 3 toch wat serieuzer met eet en train schema's en het gaat best goed moet ik zeggen.
    Het kan nog veel strakker maar om te beginnen gaat het goed.
    Van 110kg naar 95kg en er is inmiddels een aardige 10cm van mijn buik omtrek af en ook voel me fitter dan ooit te voren. Ik heb zelfs al meerdere mensen om me heen aangezet tot sporten
    Dus bedankt Bodynetters!!!

Gr. Ximon
    http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

top!!
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Super

Comment

No goed bezig ben je

Comment

ZO klasse man, 15 hele kilo's kwijt in no time! wat een motivatiebooster moet dat zijn!

Comment

Netjes hoor, ga zo door.
            keep the focus going!

Comment

Mooie prestatie man, 15 kilo!!!!

Nu volhouden en doorzetten, gefeliciteerd!
              I'm in transformation mode!!!!

Comment

Gefeliciteerd kerel, maar die 15kg vetverlies heb je hoofdzakelijk toch aan jezelf te danken.
                Door je doorzetting, wilskracht en je trouw zijn aan je voeding en train schema.
                Geweldige prestatie van je kerel, mag je best trots op zijn.

Comment

Gefeliciteerd man!
                  vol houden, maar je hebt het eigenlijk allemaal aan je zelf te danken, wij zijn alleen de kennis om niet het wiel opnieuw uit te vinden.
                  Wat is je volgende doel? en heb je toevallig before and after pics?
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Goed zo!
                    Train hard or go hormone

Comment

heel erg netjes... congrats !!!
                      wat is je doel op lange termijn qua gewicht?
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Alle adviezen en hulp in de wereld zijn mooi, maar je hebt het toch echt zelf gedaan. Respect voor het besluit je leven te leven en voor het karakter wat je elke dag weer getoond hebt, goed bezig en ga zo door baas!
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Hallo allemaal

Bedankt voor de mooie woorden allemaal zit hier met bigsmile
                          Mijn doel voor nou is nog 5kg eraf en dan wat spiermassa aanzetten en alles
                          een beetje strak trekken. Ik wil geen BBer worden maar vind het een mooi gespierd lichaam wel steeds interesanter worden en nu ook steeds meer haalbaar.
                          Wat betreft de voor en na foto's hier ben ik nog een beetje over aan het twijfelen

Gr. Ximon

Comment

niet doen als je je er niet goed bij voelt, gewoon wachten tot je je doel bereikt hebt en dan misschien een foto posten.
                            Wees trots op je zelf, onthoud altijd jij hebt het gedaan! wij hebben je enkel geholpen.
                            Op een dag help jij weer de mensen die de hulp nodig hebben en heb jij de nodige ervaring om ze het wiel te laten zien hoe het moet.
                            Vergeet je doel niet uit het oog soms is het moeilijk maar hou dan vast bij je doel en over een jaar zal je dankbaar zijn dat je altijd je doel hebt nagestreefd!
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Hallo,

Zulke reacties meteen weer goede motivator om er voor te gaan.

wel ff een vraagje wat betreft BF.
                              Ik vul mijn gegevens in op Berekening vetpercentage misschien niet zo precies als een echte meting maar als je altijd op dezelfde manier meet zou je ook vooruitgang moeten kunnen zien.

Lengte 180cm Lengte 180cm
                              Gewicht 110kg Gewicht 95Kg
                              Omtrek 116cm Omtrek 105cm
                              Vp 29.3% Vp 26.6%
                              Vm 32.2Kg Vm 25.3Kg
                              Vvm 77.8Kg Vvm 69Kg

Ik ben dus 7kg vet kwijt maar daar aantegen ook 7kg spierweefsel/vocht??
                              Voer mijn gevoel ben ik aan spier massa aangekomen of door het vet wat weg is lijken mijn spieren groter.

Gr. Ximon

Ps ik krijg om een of andere reden geen spaties toegevoegd tussen de verschillende stats.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X