vrouwelijk gespierde benen/billen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vonnie1973 View Post
    Fantastische die Squats, front squats, lunges Ben al dik 3 weken goed bezig maar je ziet eigenlijk nu een goeie veranderingen aan de billen en de benen.nu is mijn volgende vraag :gewoon doorgaan met die bepaalde oefeningen of moet ik nou iets gaan veranderen want de spierpijn wat ik ervoor heb gehad is een stuk minder geworden .
    Gewoon door blijven gaan met wat je aan het doen bent. Spierpijn is niet per definitie een indicatie dat er sprake is van progressie. Je zegt zelf dat je veranderingen ziet, dus je bent goed bezig.

Het is wel aan te raden om iets te veranderen om progressie te blijven maken; verhoog periodiek het gewicht. Stel dat je in het begin met moeite 8 reps haalde met 60kg en na 2 weken haal je makkelijk 10 reps met datzelfde gewicht. Dan is het tijd om het gewicht te verhogen zodat je weer net 8 reps haalt.

Meestal is een schema 4 a 6 weken Of weet iemand nog een leuke ,goeie oefening erbij en ja het mag best een pittige zijn en zwaar zijn.In ieder geval erg bedankt voor die goeie tips.
    Het is niet zo dat een schema per definitie 4 tot 6 weken duurt, dat is een hardnekkige mythe. Je zorgt ook voor variatie door het gewicht omhoog de schroeven.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Bedankt voor je uitleg inferno_0666

Comment

Bedankt voor je uitleg inferno_0666
        Graag gedaan. Verder is het zeer belangrijk dat je op je techniek let en eraan werkt. Er zijn in het forum meerdere artikels hierover en ik raad je aan om die goed door te nemen.

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...ng-diepte.html

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...e-killing.html

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...th-proper.html
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Yes ,dat is erg duidelijk Mooi uitleg daar heb je wat aan.bedankt

Comment

Een vraag je: dus 3 keer per week en dan 5 maal 5 Mag je dan gewichten iedere keer verhogen ?of is het gewoon iedere keer hetzelfde gewicht?En ook dat kraken af en toe heb ik dat wel eens last en volgens de artikel is het normaal maar de instructeur zeg dan dat je gewicht minder moet of juist nog lager !

Comment

Die Inferno meneer praat meestal geen onzin, ben ik ondertussen ook achter
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Een vraag je: dus 3 keer per week en dan 5 maal 5 Mag je dan gewichten iedere keer verhogen ?of is het gewoon iedere keer hetzelfde gewicht?En ook dat kraken af en toe heb ik dat wel eens last en volgens de artikel is het normaal maar de instructeur zeg dan dat je gewicht minder moet of juist nog lager !
                Als je kan verhogen mag je verhogen, verder het kraak gedeelte zal die trainer meer vanaf weten.
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Die Inferno meneer praat meestal geen onzin, ben ik ondertussen ook achter
                  Nou idd, ik vraag me af hoe ie dat allemaal kan, ik hoor net iemand dat dat met knippen en plakken kan, vind dat wel heel knap, ga ik ook eens proberen
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Nou idd, ik vraag me af hoe ie dat allemaal kan, ik hoor net iemand dat dat met knippen en plakken kan, vind dat wel heel knap, ga ik ook eens proberen
                    Dat zal ik nooit ontkennen en dat gaat ook moeilijk, aangezien ik altijd de naam en bron erbij zet. Ik ga toch niet opnieuw het wiel uitvinden? Daarvoor zijn er experts die hun sporen ruim hebben verdiend en ik heb nooit beweerd dat ik daar een van ben, stel je voor Ik ben gewoon een hobbyist die het allemaal wel interessant vindt.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Dat zal ik nooit ontkennen en dat gaat ook moeilijk, aangezien ik altijd de naam en bron erbij zet. Ik ga toch niet opnieuw het wiel uitvinden? Daarvoor zijn er experts die hun sporen ruim hebben verdiend en ik heb nooit beweerd dat ik daar een van ben, stel je voor Ik ben gewoon een hobbyist die het allemaal wel interessant vindt.
                      Ik bedoel het niet verkeerd, maar vind het grappig als er dingen door iemand worden genomen als wijsheid terwijl het een link is en ik weet dat je die altijd vernoemd, ik waardeer zelfs heel erg de artikels die je plaatst, vaak zijn dingen nieuw of oud en in een nieuw jasje, vergeten principes komen vaak weer tot leven niks meer dan credits voor je stukjes die je plaatst

Comment

Ja heren en dames ,het gaat echt super die workouts ben wel soms ongeduldig wil wel steeds meer maar weet zelf geduld is een mooi zaak zeggen.Ik train gewoon heerlijk door en weer een nieuwe schema opzetten.Wie nog goeie tips heeft mag het graag melden .

Comment

Reverse hacksquaten is ook een leuke oefening om te doen voor je benen en billen en jump lunges

Comment

Met een foto van je billen/benen kunnen we je beter tips geven.
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                              Met een foto van je billen/benen kunnen we je beter tips geven.
                              Viespeuk.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb een vraag over de vrouwelijk benen (ben zelf een vrouw)ben zelf bezig met krachttraing maar ben nu zelf 4/5 maanden bezig maar zie wel vooruitgang in borsten ,schouders,buik maar ik zie zelf geen resultaten en ben zelf nog niet tevreden erover met de benen en billen .De andere zien het wel dat het slanker is maar ik wil graag strakker billen en benen zodat je spieren ziet met lopen die bovenste spier zeg maar .Hoe lang duurt het dat je resultaat ziet.Ik doe trx met de benen omhoog en kont omhoog en dan omhoog,dan doe ik ook met de siwss ball ,legpress heeft iemand nog idee met andere oefeningen .train 3 kee rper week doe 2 schema met om en om en een keer zwemmen merk wel met zwemmen dat je vet niet meer beweegt aan de benen en de billen.
                                Spieren zien is vooral een kwestie van zorgen voor een vet percentage dat laag genoeg.
                                En voor been oefeningen moet je denken aan squat en deadlift (hamstring/billen), en dan met flink gewicht zodat je niet veel herhalingen kunt maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X