vrouwelijk gespierde benen/billen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vrouwelijk gespierde benen/billen

Ik heb een vraag over de vrouwelijk benen (ben zelf een vrouw)ben zelf bezig met krachttraing maar ben nu zelf 4/5 maanden bezig maar zie wel vooruitgang in borsten ,schouders,buik maar ik zie zelf geen resultaten en ben zelf nog niet tevreden erover met de benen en billen .De andere zien het wel dat het slanker is maar ik wil graag strakker billen en benen zodat je spieren ziet met lopen die bovenste spier zeg maar .Hoe lang duurt het dat je resultaat ziet.Ik doe trx met de benen omhoog en kont omhoog en dan omhoog,dan doe ik ook met de siwss ball ,legpress heeft iemand nog idee met andere oefeningen .train 3 kee rper week doe 2 schema met om en om en een keer zwemmen merk wel met zwemmen dat je vet niet meer beweegt aan de benen en de billen.

squat, romanian deadlift, lunges en staand kuitheffen is alles wat je nodig hebt.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Walking lunges gaan doe, die doen wonderen<3
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

jaaahh!!!

walking lunges..met een barbell in je nek...lekker zwaar en ook goed voor je stability

en...als je wil/kunt:
        1 of 2 spinninglesjes....

die combi zorgt echt wel voor strakke benen/billen

Comment

Walking lunges,deadlifts en squats zijn inderdaad de oefeningen die het meest effectief zijn om mooi gevormde benen van te krijgen!, Ik en mijn zus pakkken allebei al deze oefeningen en we krijgen regelmatig de vraag van andere vrouwen hoe we onze benen zo gespierd krijgen, deze oefeningen dus!
          What you eat in private, you wear in public.

Comment

Originally posted by vonnie1973 View Post
            Hoe lang duurt het dat je resultaat ziet.
            Lang.
            Ik vind het persoonlijk samen met de buik het moeilijkste deel maar de aanhouder wint.
            Genoemde oefeningen zijn er in elk geval heel goed voor, maar het kost wel gewoon echt tijd.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Voordat je als vrouw spieren ziet met het lopen in je benen, speelt je vetpercentage ook een rol. Geen idee wat je vetpercentage nu is, maar benen en vet is voor veel vrouwen gewoon lastig.

Hoe lang het duurt? Geen idee. Je trainingsintensiviteit, voeding, vetpercentage, aanleg en al die dingen spelen een rol.

Hoe cliché het ook klinkt, zorg dat je er plezier in hebt. Stel je vind squatten een enorme kut-oefening, en vind lunges heerlijk.... Dan zal je squatten altijd met een andere toewijding doen dan lunges. Je zoekt altijd het punt op waar het zwaar wordt, maar als het plezier ontbreekt komt dat punt gewoon vele malen sneller. Al ben ik er wel van overtuigt dat je eigen manier van kijken naar iets ook grote invloed kan hebben op hoe 'leuk/zwaar/kut/heerlijk/watdanook iets is...

Comment

zijn leuke oefeningen voor een keer die je nu opnoemt maar die de rest opnoemen zijn vele malen beter voor de spieren die je opnoemt.

Belangrijk is wel dat de uitvoering goed is, dus vraag aan een instructeur of hij je het wilt uitleggen en als hij het niet snapt zal je iemand moeten zoeken die het wel doet.

squaten, walking lunges en deadlift zijn prima oefeningen om dat te vormen.
                ook nog wat kuit werk erbij en als jij het consequente doet heb in no time grote veranderingen. (dan praat ik over een paar maanden).

succes!
                Calisthenics / Street workout

Comment

bedankt voor alle informatie heb het allemaal opgeschreven en in de nieuwe schema ingezet.mijn vetpercentage is 24 procent .maar inderdaad het gaat om hoe en wat ik doe sowieso 3 keer per week kracht en dan doe ik nog spinnigslessen er nog steps .ik zal mijn best doen heb in dergeval foto;s gemaakt van nu vijf maanden en dan ga ik nu 6 maanden ertegen aan dan zal je toch wel resultaten kunnen zien hoop ik dan ,Vind zelf dat ik bij de borsten en buik wel goed zien veranderen maar helaas mijn billen en benen niet en dat vind ik wel jammer terwijl ik wel misschien andere oefeningen deed .maar we gaan ervoor bedankt nuttige informatie

Comment

Je posts lezen waarschijnlijk makkelijker als je punten, komma's en hoofdletters gebruikt. Ik vind het zo nogal warrig allemaal.
                    In elk geval haal ik eruit dat je ook nog heel veel cardio doet. Misschien moet je dat iets moet minderen en je kt wat verhogen. Kan best ook nog schelen.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik zou ook zeggen: meer krachttrainen, meer gewicht nemen. Bodyweight oefeningen schieten niet echt op. Vervang die leg press door squat en doe verder wat Kojak al direct adviseerde aan oefeningen.

Het vet gaat niet altijd gelijkmatig van je lichaam weg, er zijn altijd van die lastige plaatsen waar het pas als laatste weggaat. Jammer genoeg kun je dat niet inprogrammeren dus gewoon volhouden. Komt vast goed, je bent nog maar 5 maanden op weg!

Comment

Ik ben het wel eens met Beaudien.

Om vet te verbranden een rendement te halen uit je krtraining, zul je veel rustiger cardio moeten doen.
                        verkies de loopband, of de crosstrainer op een wat rustigere hartslag, na de krachttraining bv.
                        Een hartslag van 138/140 kan heel effectief zijn.
                        Bij spinbiken zit je enorm hoog in je conditie.
                        Wanneer je te hoog in de hartslag gaat zitten geeft je lichaam namelijk de voorkeur aan suikers, want die zijn het snelst te verbruiken.
                        Dit is ook de reden dat je bij spinning veel mensen met een dikke buik ziet fietsen.
                        Ook wanneer je hart bij bv steps/aerobics te hard moet werken, krijg je wel een goede conditie, maar verbrand je geen vet.
                        Trainen van bijvoorbeeld de grootste spiergroep zoals je bovenbenen heeft gek genoeg een groot effect op vermindering van ook uitendelijk je buikvet en heupen/billen.
                        Net wat Beaudien zegt, probeer je krachttraining te verhogen dat maakt mss zeker verschil.
                        Last edited by Lexiss; 31-07-2012, 11:08.

Comment

Originally posted by Lexiss View Post
                          Ik ben het wel eens met Beaudien.

Om vet te verbranden een rendement te halen uit je krtraining, zul je veel rustiger cardio moeten doen.
                          verkies de loopband, of de crosstrainer op een wat rustigere hartslag, na de krachttraining bv.
                          Een hartslag van 138/140 kan heel effectief zijn.
                          Bij spinbiken zit je enorm hoog in je conditie.
                          Wanneer je te hoog in de hartslag gaat zitten geeft je lichaam namelijk de voorkeur aan suikers, want die zijn het snelst te verbruiken.
                          Dit is ook de reden dat je bij spinning veel mensen met een dikke buik ziet fietsen.
                          Ook wanneer je hart bij bv steps/aerobics te hard moet werken, krijg je wel een goede conditie, maar verbrand je geen vet.
                          Trainen van bijvoorbeeld de grootste spiergroep zoals je bovenbenen heeft gek genoeg een groot effect op vermindering van ook uitendelijk je buikvet en heupen/billen.
                          Net wat Beaudien zegt, probeer je krachttraining te verhogen dat maakt mss zeker verschil.
                          Complete onzin, cardio met de hartslag die jij noemt kan inderdaad effectief zijn, voor iemand boven de 60!

Je moet zorgen dat je op 75 tot 85% van je maximale hartslag zit(maximaal is 220bpm minus je leeftijd) dat vermenigvuldigen met 0.75-0.85 is de zone waarin je het effectiefst vet verbrand. tijdsduur waarin je dit doet moet je opbouwen, met goede conditie is in mijn ervaring en kennis 40minuten de maximale tijdsduur, 20 minuten minimaal
                          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                            Complete onzin, cardio met de hartslag die jij noemt kan inderdaad effectief zijn, voor iemand boven de 60!

Je moet zorgen dat je op 75 tot 85% van je maximale hartslag zit(maximaal is 220bpm minus je leeftijd) dat vermenigvuldigen met 0.75-0.85 is de zone waarin je het effectiefst vet verbrand. tijdsduur waarin je dit doet moet je opbouwen, met goede conditie is in mijn ervaring en kennis 40minuten de maximale tijdsduur, 20 minuten minimaal

waarom zeg je nou dat het complete onzin is mbt HF? Als ik jouw formule neem dan kom ik ongeveer op de HF die Lexiss aangeeft.........
                            reken maar na..... 220-46 x 80% = ......
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oei, afgegaan op schrijfstijl ging ik ervan uit dat de TS jong was. Van 1973 en nog niet geleerd om leestekens te gebruiken, ik zeg niks

Dan klopt het inderdaad, met een hartslag rond de 145 verbrand jij maximaal.
                              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X