epic pics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gain is pain View Post
    dubbel nomnomnom

teeeeeeeering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

serieus.. tering.

Comment

Quads Tom Prince

Dennis James

Dennis James vs Ronnie

Cindy Philips

"You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

omg die poten van tom prince, tjezus!!

Comment

Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Tom Prince was echt enorm. Gigantische hamstrings. Helaas kreeg hij later problemen met zijn gezondheid.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Wat een progressie.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Just trying hard

Comment

Tom prince = reverse bodybuilding!

Gezondheid moet op 1 staan!
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Tom Prince was echt enorm. Gigantische hamstrings. Helaas kreeg hij later problemen met zijn gezondheid.

Had geloof ik nierfalen, ze nemen dat risico nou eenmaal.

Comment

Als je toch zon verandering ondergaat, krijg je het wel zwaar in je koppie zeg pfff.

Comment

Denk dat ie blij is dat ie nog leefde

Ze nemen het risico, iedereen die max resultaat wilt halen komt op het punt dat je zowel kwa training, dieet en evt gebruik van middelen op de grens komt van het maximaal toelaatbare.

Comment

klinkt mss stom he maar wat ik me ALTIJD al afgevraagd heb:

als je zo droog staat dat al je adres zo zichtbaar zijn en je gaat een keer op je bek op een fietspad of grintpad oid lig je dan niet meteen he-le-maal open en bloed je dan niet half leeg?

Comment

Door dat alles veel zichtbaarder is omdat het meer op de oppervlakte ligt is alles ook veel kwetsbaarder natuurlijk. Een vetlaag onder de huid fungeert normaal ook als een soort beschermlaag en stootkussen.

Dus ja, een schramp over zachte blubber huid is niet zo gevaarlijk als een schramp over een keiharde spiervezel waar de aders over heen lopen.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik verwacht dat die aders niet zo snel stuk gaan. Als je ziet hoe ze wegrollen als ze bloed willen prikken, is dat best wel goed bedacht van het lichaam. Ook heb je een zogenaamde 'lederhuid' en de dikte van die bindweefsellaag is niet afhankelijk van je vetlaag. Racefietsers scheren vaak hun benen zodat ze geen schade aan de huid krijgen door afschurend haar bij een val. Nu heb ik gehoord dat bodybuilders dat ook wel eens doen, weer een risico minder met fietsen.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                                Ik verwacht dat die aders niet zo snel stuk gaan. Als je ziet hoe ze wegrollen als ze bloed willen prikken, is dat best wel goed bedacht van het lichaam. Ook heb je een zogenaamde 'lederhuid' en de dikte van die bindweefsellaag is niet afhankelijk van je vetlaag. Racefietsers scheren vaak hun benen zodat ze geen schade aan de huid krijgen door afschurend haar bij een val. Nu heb ik gehoord dat bodybuilders dat ook wel eens doen, weer een risico minder met fietsen.
                                ik dacht dat wielrenners dat doen omdat ze anders doe broekjes niet fatsoenlijk aan en uit kregen zonder zich te epilieren?
                                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                                Doel eind 2015: 100kg
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X