Voor de PL liefhebbers.....Ed Coan de beste PLer aller tijden
Collapse
X
-
Zeker weten!
Ed Coan - 423@100 Unbreakable World Record - YouTube
IPF World Championship 1994. Gold Medal
Squat - 423 kg (WR), bench press - 235 kg, deadlift 377.5 kg. Total - 1035 kg (WR)
Bodyweight - 99.4 kg"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostZeker weten!
Ed Coan - 423@100 Unbreakable World Record - YouTube
IPF World Championship 1994. Gold Medal
Squat - 423 kg (WR), bench press - 235 kg, deadlift 377.5 kg. Total - 1035 kg (WR)
Bodyweight - 99.4 kg
Beste PL-er ooit idd, geen twijfel over
als je in achterhoofd dan nog houdt dat die pakjes toen NIKS voorstelden vergeleken met nu...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHoe was zijn schema dan?Zijn daar misschien voorbeelden van?
Wat wel heel intressant is, en een kijkje geeft op hoe hij trainde naar bv een wedstrijd toe, zijn techniek etc,... zijn 3 films van elke lift, elk 1u ofzo, echt intressant ik ga ze even zoeken want vind ze niet meteen...Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostIs eerder een deadliftschema dat hij opgesteld heeft voor iemand anders en dat op internet staat.. Is natuurlijk gebaseerd op zijn ervaringen maarja...
Wat wel heel intressant is, en een kijkje geeft op hoe hij trainde naar bv een wedstrijd toe, zijn techniek etc,... zijn 3 films van elke lift, elk 1u ofzo, echt intressant ik ga ze even zoeken want vind ze niet meteen...
Ik heb net de westside barbell book of methods gedownload samen met de westside barbell DVD's. Dus ik heb nog veel lees en kijk werklucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostDenk dat dit op Willks-punten zowat de hoogste squat ooit moet zijn in IPF?
Beste PL-er ooit idd, geen twijfel over
als je in achterhoofd dan nog houdt dat die pakjes toen NIKS voorstelden vergeleken met nu...
Ik zag vorige week op een ander forum wel zo'n dramatisch filmpje van een 570? kg squat voorbijkomen, quartersquat wel te verstaan in een ghostbusterspak..
Dit is eeuwig zonde voor de sport, de reden dat ik besloten heb geen pl meets te gaan doen is gear..
Ik vind het inmiddels jammer dat op strongman meets men ook al in apenpakjes aan komt zetten, en al helpt dit bij dl niet veel t is en blijft zonde voor de sport.
On topic: Ed Coan staat gelijk aan god!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Weet wat je bedoeld Iguana, maar daar heb ik het zelf niet over, die zijn idd serieus belachelijk, maar bedoel dat ook de single ply in IPF (waar dus wel streng gejureerd wordt op diepte etc.) veel verbeterd is tegenover ed coan zijn tijd.
Geloof trouwens dat hij meestal raw benchte en deadlifte, enkel squat was dus in zo'n voorhistorisch squatpakje + kniebandjesRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostWeet wat je bedoeld Iguana, maar daar heb ik het zelf niet over, die zijn idd serieus belachelijk, maar bedoel dat ook de single ply in IPF (waar dus wel streng gejureerd wordt op diepte etc.) veel verbeterd is tegenover ed coan zijn tijd.
Geloof trouwens dat hij meestal raw benchte en deadlifte, enkel squat was dus in zo'n voorhistorisch squatpakje + kniebandjesjr -83kg
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostHeb het idee dat je van yt zijn gehaald.... Als ik ze eens terug zou tegenkomen zet ik ze zeker hier
Wat is eigenlijk het verschil met die pakken?Ik zie wel dat ze pakken dragen en die van tegenwoordig lijken veel dikker etc, maar wat is nou eigenlijk het verschil in kracht?Als je bijv 150 kan banken, hoeveel kun je dan met zo'n modern pak banken?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Wat je er precies uit kan halen weet ik niet..
Wat mij echter op valt is dat je raw zelden iemand een hoger squat pr ziet hebben dan zijn deadlift pr..
Geared is dit precies andersom..
Zo zie ik soms getallen voorbijkomen op fora(ook bij bankdrukken) waar je stijl van achteroverslaat tot ze raw gaan liften..
Ik snap dat hele beleid niet eigenlijk, bij bepaalde bonden test men atleten off season aan huis nog op Aas, terwijl een elastieken harnas gewoon toegestaan is..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
2 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
4 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-