Hoge hartslag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoge hartslag

hallo allemaal

ik heb sinds een paar dagen een hele hoge hartslag, nu weten jullie dat ik gestopt was met roken en weer begonnen ben.
    zou het hieraan liggen of kan het iets anders zijn.

is echt niet lekker cardioen zo, ik zit iedere keer ver boven mijn vetverbrandingshartslag, hartslag van 170 als ik 2 min op de crosstrainer sta

(ik heb normaal al wel een hoge hartslag, maar dit is wel erg vreemd)
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

probeer rustig aan te cardio'n je max hartslag zal ergens liggen rond de 190 dus 170 is aardig hoog ja.

misschien eet je te veel zout of dat soort dingen
    Who's the Chef

Comment

dat is het 'm dus net, ik cardio ook rustig, daarom is het ook zo vreemd. ik doe het net zo snel als toen mijn harstslag 150 was (dat moest ie zijn op vetverbrandings nivo)

en ik weet dat ik niet heel hard ga, want ik doe het rustiger dan de meeste die erop staan.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

wat heb je voor de cardio dan gedaan, in mijn cut kuur was mijn hartslag al 160 en toen moest ik nog beginnen aan cardio

Grtz
        stil growing

Comment

crosstrainer!

dat ging altijd goed, met gemak stond ik er 45 min op, op hartslag 150.

toch het roken misschien
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Ben je niet meer koffie gaan drinken voordat je gaat trainen?
            Of misschien komt het omdat je net gerookt hebt voordat je gaat sporten. En je longen niet voldoende zuurstof op kunnen nemen omdat je net een sigaret op heb, moet je maar eens een sigaret roken en daarna gaan hardlopen, ben je zo buiten adem.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ja ik drink wel een bakje koffie net voor ik ga trainen en een sigaret.

misschien dat miss s nog iets weet
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Dan denk ik toch zeker dat dat het is..

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Een bak koffie en een peuk nemen is natuurlijk idd niet de meest doeltreffende voorbereiding op een training...  

Maar betwijfel of het daaraan ligt, tenzij dit uiteraard een nieuwe gewoonte is. Als je vroeger exact hetzelfde deed voor een training en je hartslag toen lager was moet het dus haast wel iets anders zijn.
                  Ik weet niet precies hoe lang je gestopt was met roken, je hartslag kan wel iets stijgen als je na langere tijd weer begint. Dan is die meestal wel ook in rust al hoger, weet je toevallig of dat ook zo is?
                  Je kunt het eventueel een weekje ofzo aankijken en de koffie en peuk niet te dicht voor je training nemen natuurlijk. Als het dan nog zo blijft zou ik zeker even bij de huisarts langsgaan, je hebt maar één hart en het is een vrij essentieel onderdeel!

Comment

Hoe weet je je hartslag dan? Die cardio apparaten hebben soms zo'n sensor die dat meet. Je houd je handen op dat handvat oid en dan meet dat ding je hartslag. Die sensor is echter niet zo betrouwbaar, als je handen vochtig zijn geeft hij bijv. een veel hogere hartslag.

Ik zou je hartslag tellen (als je dat nog niet doet) door even je pols te tellen.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 13 2005,19:58)]Een bak koffie en een peuk nemen is natuurlijk idd niet de meest doeltreffende voorbereiding op een training...  

Maar betwijfel of het daaraan ligt, tenzij dit uiteraard een nieuwe gewoonte is. Als je vroeger exact hetzelfde deed voor een training en je hartslag toen lager was moet het dus haast wel iets anders zijn.
                      Ik weet niet precies hoe lang je gestopt was met roken, je hartslag kan wel iets stijgen als je na langere tijd weer begint. Dan is die meestal wel ook in rust al hoger, weet je toevallig of dat ook zo is?
                      Je kunt het eventueel een weekje ofzo aankijken en de koffie en peuk niet te dicht voor je training nemen natuurlijk. Als het dan nog zo blijft zou ik zeker even bij de huisarts langsgaan, je hebt maar één hart en het is een vrij essentieel onderdeel!
                      ja ik deed eerst hetzelfde voor de training en mijn hartslag was lager.

ik was 8 weken gestopt

en hij was wel wat hoger geworden in rust.

ik ga het indd even aan kijken, en niet meer koffie drinken en peuk roken ervoor (komt omdat ik meestal s'ochtends sport)
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 13 2005,20:10)]Hoe weet je je hartslag dan? Die cardio apparaten hebben soms zo'n sensor die dat meet. Je houd je handen op dat handvat oid en dan meet dat ding je hartslag. Die sensor is echter niet zo betrouwbaar, als je handen vochtig zijn geeft hij bijv. een veel hogere hartslag.

Ik zou je hartslag tellen (als je dat nog niet doet) door even je pols te tellen.
                        ik heb een harstslag meter van pulsar (zo'n band die je omdoet met een horloge)
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

ahum een hartslag meter van polar

even een up date, voor de gene die het intreseren

ik ben vanmiddag bij de dokter geweest en mijn gemiddelde harstslag was tussen de 80 en 100 vreemd want als ik het thuis meet is ie gemiddeld 120.

ik heb al 3 dagen last van duizeligheid en dacht dat het daar iets mee te maken had.
                          bloeddruk was te laag, ik moet nu een week mijn hartslag bij houden en dan gaan we kijken wat we gaan doen, of ik door verwezen wordt of dat er misschien een griep in de weg zit.

ben ook voor de zekerheid aan de multivitamine's van de kruidvat begonnen.
                          ik voel me slapjes en heb weinig kracht, voel me niet grieperig, maar wie weet.

ik moest zaterdag met de trianing 2 kilo minder pakken dan anders, anders kreeg ik het niet omhoog, flink balen dus!!!
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Griep heerst heel erg zou zomaar kunnen.
                            Sterkte in ieder geval!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Goed dat je eindelijk naar de huisarts bent geweest...
                              Ben benieuwd wat er verder uitkomt, multivitaminen is hoe dan ook wel een goed idee natuurlijk. Succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X