moeite met aankomen!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moeite met aankomen!!!!!!!!!!

hallo

ik ben 19 jaar 1.60 58 kg train al 1.5 jaar waarvan 7 maanden serieus

sinds dat ik train blijf ik maar op het zelfde gewicht hangen maar het lijkt
    er wel op dat ik gewoon massa krijg. mijn voeding-rust-training zijn ook gewoon goed.. iemand tips

Je verliest op dit moment dan vet en komt spier aan. Daarom blijf je op hetzelfde gewicht schommelen. Goed bezig en zo doorgaan, want die 58 kg zal op een geven moment stijgen. Zo niet, pas je voedingsschema aan. Hogere eiwitten en carbs in dat geval.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by ing0 View Post
      iemand tips
      Om aan te komen? Meer eten en/of minder bewegen. Eet een eitje meer, smeer de pindakaas wat dikker, of eet je kip in het vervolg met mayonaise ipv pepersaus. Dat soort dingen zijn allemaal heel subtiel, maar kunnen opgetelt al gauw 500kcal extra zijn.

Owja, en je bent 19, dus kun je met het OV gaan ipv de fiets te pakken. Ga bijv 3x in de week zo naar school, als je dat niet al doet.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
        Om aan te komen? Meer eten en/of minder bewegen. Eet een eitje meer, smeer de pindakaas wat dikker, of eet je kip in het vervolg met mayonaise ipv pepersaus. Dat soort dingen zijn allemaal heel subtiel, maar kunnen opgetelt al gauw 500kcal extra zijn.

Owja, en je bent 19, dus kun je met het OV gaan ipv de fiets te pakken. Ga bijv 3x in de week zo naar school, als je dat niet al doet.
        Wat eem briljante tips hahaha
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by ing0 View Post
          hallo

ik ben 19 jaar 1.60 58 kg train al 1.5 jaar waarvan 7 maanden serieus

sinds dat ik train blijf ik maar op het zelfde gewicht hangen maar het lijkt
          er wel op dat ik gewoon massa krijg. mijn voeding-rust-training zijn ook gewoon goed.. iemand tips
          onmogelijk, iets klopt er niet anders kwam je wel aan.

Comment

Man of vrouw?
            Train hard or go hormone

Comment

lengte plus gewicht moet haast wel vrouw zijn
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Man of vrouw?
                ing0 laat zich iig makkelijk vertalen naar Inge. Maar ik zie niet direct een verschil qua tips?

Comment

nouja een vrouw heeft 1 manier meer dan een man om in 9 maanden snel aan te komen./

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    nouja een vrouw heeft 1 manier meer dan een man om in 9 maanden snel aan te komen./
                    Nou, dan kan ik je nog een leuk verhaal vertellen over iemand bij ons in de sportschool, die nu 4 maanden lang aan het bulken is, en gemiddeld 10kg/maand bijkwam. Zelfs zwangerschappen kunnen daar niet tegenop.

Comment

Nou, dan kan ik je nog een leuk verhaal vertellen over iemand bij ons in de sportschool, die nu 4 maanden lang aan het bulken is, en gemiddeld 10kg/maand bijkwam. Zelfs zwangerschappen kunnen daar niet tegenop.
                      nou mijn vrouw kon dat ook wel haha, nee ze groeide hard maar niet zo hard

Comment

iedere dag een arnold shake moet je is kijken hoe je aankomt
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

ing0 laat zich iig makkelijk vertalen naar Inge. Maar ik zie niet direct een verschil qua tips?
                          Gewoon nieuwsgierig
                          Train hard or go hormone

Comment

Wat is een Arnold shake

Comment

Originally posted by stanneveldt View Post
                              Wat is een Arnold shake
                              http://www.projectswole.com/recipes/...protein-shake/
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X