trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainen

Hallo iedereen,
    ik zou graag er een goed uitziend lichaam hebben( niet overdreven maar gwn mooi) , ik ben 19 jaar en doe wel af en toe aan sport, ik ben nu 3 maanden bezig met trainen.
    Ik ben 1,74 m en weeg 70 kg.
    Ik train 3 tot 4 maal in de week als volgt:
    -30 min lopen
    - 30 keer optrekken aan een buis
    -10 minuten met een halter trainen (14kg)
    - 180 sit-ups (verschillende soorten van buikspieren trainen)

is dit voldoende of hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt!

Wat vind jij mooi?
    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
      Wat vind jij mooi?
      Wat dikkere armen maar niet te overdreven en een kleine sixpack is voldoende

Comment

Dan is dit wel voldoende maar een sixpack bereik je niet alleen door situps te doen je moet ook op je voeding letten maar dikkere armen lukt je niet met 10 min met je halter zal dan wel wat meer doen en weet niet wat voor oefeningen je met deze halter doet?

Comment

Dit zal je wel helpen voor je rug maar voor de rest niet zoveel.
          push-ups zullen vrij snel te licht worden om spiermassa mee te krijgen.

Sit-ups zullen niets helpen.
          Een sixpack heeft iedereen. Enkel zit er vet overheen. Aangezien je niet plaatselijk kunt verbranden zul je je vp naar beneden moet werken. Dit lukt het best d.m.v goede Krachttraining en letten op je voeding.

Het trainen met een halter zal ook niet veel helpen.
          Massa kweek je d.m.v een trainen met zo'n 2-15 herhalingen per set. Meer (dan praat ik over een 5-tal kan ook nog werken. Dit moeten ook zware sets zijn. 100'en herhalingen zullen niet doen aan spiermassa.

Tevens raad ik aan om heel je lichaam te trainen.
          Een gespierd bovenlichaam op tandenstokers is niet echt knap.
          Borst trainen en rug niet zal je lichaam naar de kloten helpen. Aangezien je schouders naar voren komen als je borst meer ontwikkeld is dan je rug. (gorillahouding)

En gespierde armen en een klein rugje is ook niet zo knap.

succes
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
            Dan is dit wel voldoende maar een sixpack bereik je niet alleen door situps te doen je moet ook op je voeding letten maar dikkere armen lukt je niet met 10 min met je halter zal dan wel wat meer doen en weet niet wat voor oefeningen je met deze halter doet?
            minder vet en suikers dan?
            Eum ik ken de namen niet, nrml gewonen oefeningen, gewoon de halter opheffen naar mij toe enkele keren en daarna hem een aantal keren in de lucht steken.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
              Dit zal je wel helpen voor je rug maar voor de rest niet zoveel.
              push-ups zullen vrij snel te licht worden om spiermassa mee te krijgen.

Sit-ups zullen niets helpen.
              Een sixpack heeft iedereen. Enkel zit er vet overheen. Aangezien je niet plaatselijk kunt verbranden zul je je vp naar beneden moet werken. Dit lukt het best d.m.v goede Krachttraining en letten op je voeding.

Het trainen met een halter zal ook niet veel helpen.
              Massa kweek je d.m.v een trainen met zo'n 2-15 herhalingen per set. Meer (dan praat ik over een 5-tal kan ook nog werken. Dit moeten ook zware sets zijn. 100'en herhalingen zullen niet doen aan spiermassa.

Tevens raad ik aan om heel je lichaam te trainen.
              Een gespierd bovenlichaam op tandenstokers is niet echt knap.
              Borst trainen en rug niet zal je lichaam naar de kloten helpen. Aangezien je schouders naar voren komen als je borst meer ontwikkeld is dan je rug. (gorillahouding)

En gespierde armen en een klein rugje is ook niet zo knap.

succes
              merci voor je reactie, ik zal het onthouden!
              Heb je tips om de borst te trainen? ik ga wel niet naar de fitness, heb je tips voor thuis?

Comment

Originally posted by mat753 View Post
                minder vet en suikers dan?
                Eum ik ken de namen niet, nrml gewonen oefeningen, gewoon de halter opheffen naar mij toe enkele keren en daarna hem een aantal keren in de lucht steken.
                Minder vet en suikers heeft er wel mee te maken maar hoe weet je hoeveel minder van wat? Probeer hier bij de voedingschema's bij de stickey's naar voedingschema's dan kan je zelf vogelen hoeveel je van eiwitten vetten en koolhydraden nodig hebben om van je overtollige vet af te komen.

Comment

Originally posted by mat753 View Post
                  merci voor je reactie, ik zal het onthouden!
                  Heb je tips om de borst te trainen? ik ga wel niet naar de fitness, heb je tips voor thuis?
                  Wat je thuis zou kunnen doen?
                  Wel ik zou voornamelijk voorstellen om goed materiaal te kopen. Maar dit kan vrij prijzig zijn.

Verzwaarde push-ups zullen helpen.
                  Dips zullen je helpen.

Ik weet dat de bar brothers (op youtube) allerlei oefeningen doen. Maar dit is vrij geavanceerd.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Een sixpack heeft iedereen wel? Klopt deels, maar als jij eenmaal je VP op 9/10% hebt en je hebt van die baby abs dan is het alsnog niks. Dus gewoon je buikspieren trainen icm goede voeding. Des te eerder ze zichtbaar worden ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X