Nieuwe fitnesszaal van Bloso in Brugge

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe fitnesszaal van Bloso in Brugge

Dit weekend is er open deur bij Bloso in Brugge. Jaren nadat de oude hardcore fitnesszaal werd afgebroken, wordt dit weekend de nieuwe fitnesszaal geopend.

Ik heb hier echt naar uitgekeken, maar ik ben na mijn bezoek erg teleurgesteld. Ik had van Bloso een meer op powerlifting gerichte zaal verwacht. Er staat geen squatrek, alleen een Smith machine. Ook geen olympische bars. Ja dan heb ik al genoeg gezien. Dan is het dus nog maar eens een softe health club erbij, waar de serieuze krachtsporter niet terecht kan. Waarom toch???? Is het nu zo moeilijk om een gym in te richten waar je fatsoenlijk kunt squatten en deadliften! Komaan! De prijs van €30 per maand of €300 per jaar was aantrekkelijk maar als er geen squatrek en olympische bars zijn dan is het gewoon geen optie. Bloso heeft het op zich wel mooi ingericht, alleen jammer dat elke fitness in Brugge de bodybuilder en powerlifter op zn honger laat zitten.

De centrumverantwoordelijke heeft mij laten weten dat de zaal vermoedelijk nu vrijdag 12 oktober open gaat en dat op 8 september nog niet alles er stond.

Er zou zeker aan de wensen van de serieuze krachtsporters tegemoet gekomen worden, binnen budgettaire mogelijkheden. Voor suggesties en wensen staat men open, dus da's mooi!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X