Goede pre-workout voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede pre-workout voorstellen

Hallo kan iemand mij een goede pre-workout voorstellen.Heb namelijk te weinig energie/kracht als ik de ochtendploeg heb en voel dit in mijn training.mijn voeding zit goed,maar heb een serieuze energieboost nodig want lager gaan in gewicht is voor mij geen optie. En heb na mijn training absoluut geen voldaan gevoel...wil geen noxipro of jacked gebruiken omdat deze toch uit de handel verdwijnen.
    Strength Within, Pride Throughout

Jack3D is geweldig. Zeker een aanrader. Maar misschien moet je gewoon anders trainen of effectiever trainen?
    Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

tijdens de late shifts ga ik s'morgens naar de gym,op zo'n week ga ik gerust gemakkelijk hoger in gewichten en train ik mij kapot.Maar wanneer ik de ochtendshift heb(met ochtendshift slaap ik echt verschrikkelijk slecht)word wel 5 keer wakker in een nacht.En dat terwijl ik om 4 uur er terug uit moet.Kom ik thuis eten,wassen,half uurtje chillen dan gym.De motivatie is er maar krijg dan plots zo'n vermoeiend gevoel gewichten die ik de week ervoor lekker vond gaan zijn dan zo verschrikkelijk moeilijk.Daarom een goede pre-workout nodig.gebruik nu nr1. maar werkt voor geen meter.toch niet de beloofde pomp en energie voor de rest wel topproduct maar gewoon niet sterk genoeg

Comment

Een goeie warming-up kan ook al helpen hoor. Ff 5-10 minuutjes aan de bak zorgt vaak al voor dat frisse wakkere gevoel
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

jup warm mij altijd wat op ben volledig gemotiveerd en plots is ie daar de crash,begon al bij mijn eerste oefening.En wanneer je last hebt met het gewicht die je de vorige week zo lekker omhoog kreeg.is voor mij een krak in mijn motivatie toch voor die dag

Comment

Effecten PWO verschilt erg per persoon. Zelf gebruik ik Hemo rage, train er al maanden heerlijk mee. Maar met het verbod op 1.3d weet ik niet of het nog wel te verkijgen is.., en of de PWO zonder 1.3d goed werkt of niet.

Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd of de nieuwe samenstelling van de huidige pwo's nog hetzelfde effect geven.

Comment

hallo,

ik gebruikte altijd Get pumped, van mdy daar trainde ik altijd lekker op.
              verder wissel ik het af met noxipro en napalm daar ga je helemaal hard op. maar bij die 2 is het 1.3d verhaal.

het is een kwestie van proberen.

succes.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                want lager gaan in gewicht is voor mij geen optie
                Je bedoelt de gewichten waarmee je traint? Zo ja, dan is dat al een behoorlijk foute instelling waarmee je jezelf echt tekort doet. Een dergelijk verschil geeft je lichaam niet voor niets aan

met ochtendshift slaap ik echt verschrikkelijk slecht
                Dan zit daar dus waarschijnlijk je probleem, en niet bij je pre workout. Zijn er geen factoren waarmee jij je nachtrust kan beïnvloeden? Dat lijkt me op lange termijn stukken effectiever dan een pre workout. Je wilt toch over een jaar genomen een optimaal resultaat? Niet dat je de komende 3 weken een leuk resultaat hebt, en dat het daarna bergafwaards gaat?

Maar begrijp ik het goed dat je om 4 uur in de ochtend al traint? Want dan kan je voeding alsnog een rol spelen. Wat eet je als ontbijt, en hoeveel tijd zit er tussen je ontbijt en training? Wat eet je de avond daarvoor?

maar werkt voor geen meter.toch niet de beloofde pomp
                Pomp is ook voornamelijk leuk voor je ego?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Je bedoelt de gewichten waarmee je traint? Zo ja, dan is dat al een behoorlijk foute instelling waarmee je jezelf echt tekort doet. Een dergelijk verschil geeft je lichaam niet voor niets aan

Dan zit daar dus waarschijnlijk je probleem, en niet bij je pre workout. Zijn er geen factoren waarmee jij je nachtrust kan beïnvloeden? Dat lijkt me op lange termijn stukken effectiever dan een pre workout. Je wilt toch over een jaar genomen een optimaal resultaat? Niet dat je de komende 3 weken een leuk resultaat hebt, en dat het daarna bergafwaards gaat?

Maar begrijp ik het goed dat je om 4 uur in de ochtend al traint? Want dan kan je voeding alsnog een rol spelen. Wat eet je als ontbijt, en hoeveel tijd zit er tussen je ontbijt en training? Wat eet je de avond daarvoor?

Pomp is ook voornamelijk leuk voor je ego?
                  Mezelf ermee tekort hoe bedoel je dan? ja ik bedoelde als je de ene week 60 kg squat en de week erna heb je hier problemen mee om de sets en reps vol te houden...neen ik sta op om 4 uur om om 5u aan het werk te staan.Ik denk dat ik die kwark ook maar eens achterwege laat.weet niet of ik ga plassen omdat ik wakker ben of dat wakker ben omdat ik moet plassen.Alsook ik eet de gehele morgen goed door op het werk dus daarmee kan het niet aan mijn voeding liggen.Die pomp is altijd leuk

Comment

en ja het ligt denk ik voornamelijk aan mijn slaap.gisteren om 19u30 gaan slapen en om 4u 30 eruit....word gewoon teveel wakker.Midden in de nacht open ik plots mijn ogen en ben ik precies klaarwakker.Als die verrekte wekker dan gaat om 4u terwijl ik lekker lig te maffen ben ik een hele dag moe.

Comment

Ik sluit me bij patricia aan zo'n PWO zal weinig uithalen ifnot je hele situatie nog is verslechteren.

Een schets van u situatie als ik het zo lees;

Dag 1 heerlijk geslapen.. oftewel lekker uitgerust. Waarna je vervolgens gaat die dag gaat trainen omdat je pas 's avonds moet werken. De training verloopt prima.
                      Dag 2 slaap jij slecht, oftewel gebrek aan nachtrust vanwege een ochtendshift. Als gevolg hiervan is jou training waardeloos vanwege gebrek aan energie omdat er een verslapping optreed.

Als ik dit zo lees moet ik je teleurstellen en zeggen dat een PWO ook weinig zal uithalen, hierbij komt ook nog is kijken dat de meeste PWO middelen vaak effect hebben op je nachtrust wat juist je probleem is.
                      Het zal je zeker wel wat energie geven maar dit betekend niet dat je dezelfde gewichten zal gebruiken als op dag 1 het is immers geen wondermiddel.
                      In shifts werken is altijd lastig ivm onregelmatige tijden, jou lichaam is zich constant aan het aanpassen op jou nachtrust.

Ik zou eerder je training iets aanpassen of gewoon niet trainen op die dag en er een rustdag van maken.

Comment

Dit is het resultaat van 20 seconden google:

Pe-Workout Supplements Expert Guide: Learn About Pre-Workouts | Muscle & Strength
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mezelf ermee tekort hoe bedoel je dan? ja ik bedoelde als je de ene week 60 kg squat en de week erna heb je hier problemen mee om de sets en reps vol te houden...neen ik sta op om 4 uur om om 5u aan het werk te staan.Ik denk dat ik die kwark ook maar eens achterwege laat.weet niet of ik ga plassen omdat ik wakker ben of dat wakker ben omdat ik moet plassen.Alsook ik eet de gehele morgen goed door op het werk dus daarmee kan het niet aan mijn voeding liggen.Die pomp is altijd leuk
                          Wat je is je doel met trainen, massa winnen? Want dan wil maximaal gewicht verplaatsen niet zeggen dat jij je spier ook maximaal aanpakt. Als je iets minder gewicht pakt kan je waarschijnlijk de uitvoering nog wat correcter doen, beter de desbetreffende spieren aanpakken, ect. Niet alleen met de squat, maar gewoon in zijn algemeen.

En daarbij, als je lichaam iets keer op keer aangeeft, is dat niet voor niets. Een heftigere pre workout kan het dan wel tijdelijk verbloemen, maar het pakt je oorzaak niet aan.

Kwark kan je best vervangen door bijvoorbeeld vis, of wat dan ook. Alle eiwitten uit voeding zijn langzaam (de ene minder langzaam dan de andere, mar uiteindelijk zijn ze allemaal langzaam).
                          en ja het ligt denk ik voornamelijk aan mijn slaap.gisteren om 19u30 gaan slapen en om 4u 30 eruit....word gewoon teveel wakker.Midden in de nacht open ik plots mijn ogen en ben ik precies klaarwakker.Als die verrekte wekker dan gaat om 4u terwijl ik lekker lig te maffen ben ik een hele dag moe.
                          Hebben je collega's geen tips met je nachtrust?

Enne, hoeveel tijd zit er nu tussen je training en je nachtrust dan? Want als daar relatief weinig tijd tussen zit, kan het ook nog zijn dat je pre workout juist je nachtrust verstoord. Simpelweg omdat daar vaak een idiote hoeveelheid aan cafeïne in zit
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik ga om 14u30 trainen tot 15u45-16u en tussen 19-20u ga ik slapen. dus zo'n 4 uurtjes ertussen.Daar komt nog eens mijn tonijn + kwark bij voor het slapen.zal eens testen en de kwark achterwege laten.Ik heb nu eenmaal een vaste slaap nodig denk ik zonder wakker worden.En ja massa winnen+vp verlagen zal mij tonijn wat later in de avond nemen zodat ik toch nog wat van die trage eiwitten binnen krijg

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Ik wou gewoon meningen en ervaringen ivm met pre-workouts bij de leden...genoeg mensen hier die niets nemen en die doen het goed dus helpen ze mij erbij die google add helpt mij niets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X