Goede pre-workout voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rawis View Post
    Ik sluit me bij patricia aan zo'n PWO zal weinig uithalen ifnot je hele situatie nog is verslechteren.

Een schets van u situatie als ik het zo lees;

Dag 1 heerlijk geslapen.. oftewel lekker uitgerust. Waarna je vervolgens gaat die dag gaat trainen omdat je pas 's avonds moet werken. De training verloopt prima.
    Dag 2 slaap jij slecht, oftewel gebrek aan nachtrust vanwege een ochtendshift. Als gevolg hiervan is jou training waardeloos vanwege gebrek aan energie omdat er een verslapping optreed.

Als ik dit zo lees moet ik je teleurstellen en zeggen dat een PWO ook weinig zal uithalen, hierbij komt ook nog is kijken dat de meeste PWO middelen vaak effect hebben op je nachtrust wat juist je probleem is.
    Het zal je zeker wel wat energie geven maar dit betekend niet dat je dezelfde gewichten zal gebruiken als op dag 1 het is immers geen wondermiddel.
    In shifts werken is altijd lastig ivm onregelmatige tijden, jou lichaam is zich constant aan het aanpassen op jou nachtrust.

Ik zou eerder je training iets aanpassen of gewoon niet trainen op die dag en er een rustdag van maken.
    Nee hoor de ene week de ochtend 5-13 en de andere week de avond 13-21u30
    tijden de ochtendshifts ervaar ik vermoeidheid die kan komen wegens slechte nachtrust.Ik word gedurende de nachten veel wakker waardoor ik nooit diep genoeg kan slapen en een slechte nachtrust heb,en voel dit naar mijn trainingen toe.Naief genoeg dacht ik dat een pre-wo dit probleem ging verhelpen.Maar zal dus toch moeten proberen die nachtrust goed te krijgen.Ik stop alvast met kwark voor het slapen gaan,dit denk ik maakt mij wakker om naar het toilet te gaan.zal dit vanavond eens testen en zien of dit werkt.en zal ook niet aan mij nr1 liggen aangezien ik dit ook heb op avonden dat ik niet train en neem dan de nr1 s'morgens
    Strength Within, Pride Throughout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X