eten voor sporten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten voor sporten

zo als het topic al zegt
    wat voor eten kan je het beste eten voor het sporten
    waardoor je wat meer energie en kracht krijgt ?

Groeten

voordat ik ga trainen meestal een bord pasta en een banaan en een rol van die druivensuikerdingen maar of het echt werkt weet ik niet, train meestal noodgedwongen op een lege maag vandaar

Comment

noodgedwongen op een lege maag
      vanwaar dat ?

Comment

Neem wat koolhydraten + Eiwitten 1 of 2 uur voor je training. dat is het beste.

Comment

2 broodjes appelstroop + banaan lijkt genoeg dus ?

Comment

Originally posted by feikeS View Post
            2 broodjes appelstroop + banaan lijkt genoeg dus ?
            Ik zou de Zomersticky eens doorlezen als ik jou was ik denk meer aan 100g rijst/pasta met een mooie 100g vlees/vis en 200g groente
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

gouden tip bedankt

Comment

Ik eet 4 sneetjes volkoren brood met kipfilet +/- 2 uur voor training, na de training eet ik mijn avondeten. Het is ook maar net wat je lichaam aan kan, als ik eet vlak voor de training en dan cardio meepak voel ik het al gauw omhoog komen . Wellicht heb jij hier helemaal geen last van

Comment

Je moet je dagelijkse behoefte uitrekenen, dat houd in dat je moet uitrekenen hoeveel Kcal je per dag nodig hebt, en natuurlijk K/E/V.

Comment

Originally posted by Tobi View Post
                    Je moet je dagelijkse behoefte uitrekenen, dat houd in dat je moet uitrekenen hoeveel Kcal je per dag nodig hebt, en natuurlijk K/E/V.
                    Ohw ja joh ??

Volgens mij word er toch echt alleen gevraagd om voeding voor het trainen ?? en niet voor algemene voeding ?

Comment

Het beste?
                      Het beste kan je zorgen dat niet alleen de maaltijd voor het sporten in orde is, maar ook de maaltijden daarvoor. Vrijwel alle voeding op een dag heeft betrekking op je training en herstel.
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Het beste?
                        Het beste kan je zorgen dat niet alleen de maaltijd voor het sporten in orde is, maar ook de maaltijden daarvoor. Vrijwel alle voeding op een dag heeft betrekking op je training en herstel.
                        Mee eens.
                        @TS,
                        Maar om dan toch nog even terug te komen op je eerste vraag,
                        Zou ik zelf lekker voor rijst + kip gaan.
                        keep the focus going!

Comment

Rijst + kip + groente, neem ik ook sinds 3 dagen en voel me toch echt wel fitter tijdens de training, echt al snel een merkbaar verschil.

Comment

Ik train 's ochtends om 8.00. Ik eet om 7.00 drie pannenkoeken met beetje honing of appelstroop (recept van dit forum gelepeld) en twee glazen melk. En er gaat zo nu en dan een banaan mee. En erna 500 gr. kwark.
                            Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

K heb altijd rijst met tonijn. Anderhalf a uurtje van tevoren
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X