lopen doet zeer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lopen doet zeer

Beste Bb's

Ik heb deze laatste weken altijd last van mijn rechter knie bij het lopen. Het voelt alsof mijn knie dikker word na het lopen.

Hierbij is mijn vraag:

- wat kan het zijn.
    - hoe kan het verholpen worden? ( misschien sups als omega of Glucosamine + Alchemilla)
    - moet ik hiermee naar de huisarts?

Alvast bedank.

mvg Ps

laatste vraag : JA

Comment

Wat het kan zijn kan niemand hier antwoord op geven.
      Je geeft geen achtergrondinfo mbt je training en hoe je squat/deadlift.
      Supplementen hebben geen significante werking op je gewrichten.
      Je moet hier zeker mee naar de huisarts, dan wel een sport arts als de klacht volgens jou gerelateerd is aan je sport.
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Bij de squat/deadlift.. enz. heb ik er helemaal geen last van. Dit doet zich alleen voor bij het lopen.

Oké, ik zal dan maar eens een afspraak regelen bij het sport arts.
        Eens horen wat hij/zij te vertellen heeft over deze probleem.
        Hopen dat het geen grote probleem is.

bedankt voor jullie snelle reacties

Comment

Defineer "lopen"?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Psyco20 View Post
            Bij de squat/deadlift.. enz. heb ik er helemaal geen last van. Dit doet zich alleen voor bij het lopen.
            Op wat voor schoenen loop je?
            En waar (loopband, asfalt, gras, ect)?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Defineer "lopen"?
              en
              Op wat voor schoenen loop je?
              En waar (loopband, asfalt, gras, ect)?
              Ik loop gemiddeld 10 km.( in 35 a 40 min op tempo)
              Ik loop op fietspad (dus asfalt).
              Ik loop met sportschoenen.

De pijn in de knie doet zich meestal voor in de laatste 3 a 4 km's

Comment

Nieuwe hardloopschoenen? Of algemeen sportschoenen?
                Als het het laatste is, kan dat ook een grote rol spelen.... Ik dacht ook altijd dat schoenkeuze wel zou meevallen, maar ik moest er ook aan geloven

De pijn in de knie doet zich meestal voor in de laatste 3 a 4 km's[/QUOTE]Omdat je dan moe begint te worden? En de eerste km's makkelijker je voet gecontroleerd kan neerzetten?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het lijkt me sterk dat je 10km in 30 min loopt ik denk dat je niet helemaal beseft hoe rap dat is. Kan me vergissen natuurlijk maar dat is het wereldrecord voor vrouwen Dat van de heren staat rond de 27 min zo uit mijn hoofd.

Bij dit soort afstanden, zeker meerdere keren per week worden dingen als schoeisel wel heel belangrijk. In een hardloopwinkel passen ze je schoenen aan met behulp van een camera, bijv bij een vriend van me zag je per schoenmerk/type op beeld echt gigantische verschillen, daar corrigeerde het echt veel. Dit kan dus echt veel uitmaken.

Ga ff naar de fysio, het lijkt op het eerste gezicht een overbelasting, maar er kan ook wat anders aan de hand zijn maar dat voelt de beste man dan wel meteen. Loop er niet op door, wat het ook is neem sowieso een week volledig rust.

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-waarom.html
                  Last edited by pescatore; 12-09-2012, 12:21.

Comment

en

Ik loop gemiddeld 10 km.( in 35 a 40 min op tempo)
                    Ik loop op fietspad (dus asfalt).

De pijn in de knie doet zich meestal voor in de laatste 3 a 4 km's
                    Yeah right ! 10 km in 30 min , op tempo ohw oke

Jonge je weet niet wat je lult, als jij die tijd loopt op de 10 km hoor je in de nederlandse top, en is bodybuilding niets voor jou !

Comment

Originally posted by Hooligan View Post

Jonge je weet niet wat je lult, als jij die tijd loopt op de 10 km hoor je in de nederlandse top, en is bodybuilding niets voor jou !
                      kalm aan gast...

Voor de goede orde: http://nl.wikipedia.org/wiki/10_kilometer_(atletiek)
                      maar op zich is dit niet heel relevant voor dit topic aangezien de beste man last van zijn knie heeft.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        kalm aan gast...

Voor de goede orde: http://nl.wikipedia.org/wiki/10_kilometer_(atletiek)
                        maar op zich is dit niet heel relevant voor dit topic aangezien de beste man last van zijn knie heeft.

Ga jij me vertellen wanneer ik kalm aan moet doen ??

Btw zoek er tegenwoordig meteen wat achter, zoveel trollen laatste tijd

Als iemand mij verteld dat hij 10 km in 30 minuten loopt dan betekent dat dat hij een kleine 4 minuten vanaf het wereldrecord zit ! Dit kan dus nooit kloppen !!!

Mocht de ts dus serieus zijn dan klopt dit dus niet, is er dus sprake van overdrijven of zomaar uit zn nek lullen ?

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                          Ga jij me vertellen wanneer ik kalm aan moet doen ??
                          Ja, doe ff rustig man. Voel je niet meteen zo aangevallen nergens voor nodig. Het is wss bullshit, hoewel ik net zie day er 35-40 min staat maar dan nog is het vrij snel maar daar kom ik ook wel in de buurt van denk ik (denk tussen 42 en 45). Zou best kunnen dus alleen niet heel waarschijnlijk.

Ik denk dat het een jong baasje is dat een handje van overdrijven heeft. Dat is geen ramp toch?

Comment

ik weet nie van waar je 30 min haald er staat duidelijk 35 a 40 min dat is ongeveer 10 min meer wat jij zegt .
                            eerts lezen alsteblieft.

Comment

Nieuwe hardloopschoenen? Of algemeen sportschoenen?
                              Als het het laatste is, kan dat ook een grote rol spelen.... Ik dacht ook altijd dat schoenkeuze wel zou meevallen, maar ik moest er ook aan geloven
                              algemeen sportschoenen. maar heb een afspraak bij sport arts hij zal het wel weten wat er aan de hand is
                              bedankt voor je reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X