ongelijk getrainde buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ongelijk getrainde buikspieren

Ik ben een jongen van 16 jaar,ik heb wel wat buikspieren maar het probleem is dat mijn linker buikspieren veel sterker getraind zijn dan mijn rechter buikspieren en hoe meer ik train hoe erger het wordt. Wat kan ik hier tegen doen?

Groeten

ik geloof dat dit tussen je oren zit post eens een foto

Comment

dafuq?

leg eens uit waarom je denkt dat je rechterbuikspieren beter ontwikkeld zijn?
      Als het van de mods mag zou je een foto willen plaatsen? (normaal mag dit niet onder de 20 posts zo uit mijn hoofd)

maar ook vooral, wat zijn je stats? hebben we te maken met een 16-jarig ecto mannetje? of iemand met al serieus massa? (ga ik niet vanuit)
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Als je het voor de abs houdt bij zwaar liften en hooguit wat planks of leg raises kun je ze bijna niet scheef ontwikkelen, misschien zit het trouwens ook gewoon tussen de oren.

Ook kan het dat ze gewoon niet symmetrisch zijn dat is genetisch, dan lopen de pezen niet symmetrisch over de spier en heb je inderdaad links en rechts andere blokken. Komt vrij vaak voor.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Ook kan het dat ze gewoon niet symmetrisch zijn dat is genetisch, dan lopen de pezen niet symmetrisch over de spier en heb je inderdaad links en rechts andere blokken. Komt vrij vaak voor.

Dit ^
          Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X