vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vooruitgang

Hoi hoi, wil even mijn vreugde delen over de laatste meting van vanochtend.

Was in Julli dit jaar 78 kilo met 22,5% Bf. wou graag cutten tot 12%Bf. Het is nu september en de laatste metingen zijn 14.4% Bf en 77 kilo. Dus maar 1 kilo verloren en heeeel veeel vet. in korte tijd. Im proud of myself. nog 2% en dan groeien maar, en zeer schoon eten maar wel veel ha ha ha.

Gefeliciteer lekker bezig

Comment

Vraagt om foto's
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

in 2 maanden 8.1% BF zozo
        goed bezig

Comment

Netjes
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Heb je foto's? Mooi resultaat, je hebt nu bijna 5.5kg spiermassa erbij en je bent bijna 6.5kg vetmassa kwijt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Wauw super goed!! Hoe heb je 't zo gekregen? Tell me

Comment

Bedankt jongens. zal binnenkort foto plaatsen. hoe dat zo gekomen is? gewoon veel bodynet lezen en nog veel meer trainen, 3x full body in de week en op mijn rust dag op de crosstrainer(thuis) ik eet verder goed! Exel hier gedownload en die gaf met cutten 2400 kcal aan maar ben op 2200 gaan zitten met zeer weinig koolhydraten maar wel de juiste aantal eiwitten en vetten.Moet zeggen nu ik op 14% zit hou ik mij wel aan mijn voedingschema dus gewoon weer 2400kcal en de rest,ook omdat ik straks de bulk in ga kan ik nu langzaam op bouwen. top jongens bedankt voor de reacties. later...

Comment

Very nice!! En gebruik je bijv ook whey isolaat voor je eiwitten? Twijfel erg of ik die moet gebruiken namelijk. Krijg nu zo'n 90 gram eiwitten binnen en excel geeft aan dat ik rond de 129 gram moet. Wil alleen eerst zeker weten of het wel nodig is

Comment

Originally posted by NvdK View Post
                    Very nice!! En gebruik je bijv ook whey isolaat voor je eiwitten? Twijfel erg of ik die moet gebruiken namelijk. Krijg nu zo'n 90 gram eiwitten binnen en excel geeft aan dat ik rond de 129 gram moet. Wil alleen eerst zeker weten of het wel nodig is
                    kip/tonijn/kalkoen erbij, extra eiwit is nodig, whey niet.

Comment

Gebruik zelf wel wey inderdaad. maar 129 gr eiwit zou je makkelijk uit voeding moeten kunnen halen. Wat akito al zegt eet extra kip/tonijn/kalkoen erbij en dan moet het lukken.

Comment

Weer een maand verder en de metingen vanochtend waren 76 kilo en bf 11.8%. Stap dus vanaf vandaag af van full body training en ga starten met een 3 daagse split. zoals:

dag 1- borst,biceps

dag 2- rust

dag 3- rug,trapezius,triceps

dag 4- rust

dag 5- schouders,benen,kuiten

dag 6-rust
                        dag 7-rust.

En zoals gezegt clean bulken.

Ben benieuwd........

Comment

Lekkker man.. dat heb je snel en goed gedaan! het vraagt zeker om foto;s! xD

Comment

...........

Comment

plaats ff foto's inplaats van die puntjes dan zal je wat meer reacties krijgen denk ik ook :P
                              Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                              musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X