Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het valt me op dat er niemand is die een gericht antwoord kan geven... nooit op de vrage die ik hier stel.. alleen wat meningen en kritiek .. qua niveau een 0 op enkelingen qua Amusementswaarde 8 , wengstertje de naam zegt het al dooie fa2
Je vraagt ook echt iets waar niemand jouw een antwoord op kan geven.
We kunnen allebei dezelfde training doen en compleet ander aantal kcals verbrand te hebben.
Jij kan 2 dezelfde trainingen doen en allebei een compleet ander aantal kcals verbranden.
Je kunt het ook omdraaien, waarom krijg ik nooit een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen?
Misschien omdat je nutteloze vragen stelt?
oke, een antwoord op je vraag dan kan dit topic dicht en ben jij geholpen,...
Tussen de 1 en de 1000 kcals.
Succes,
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Er zijn ook apparaatjes te koop die bijhouden wat je per training verbrand (ongeveer dan). Die houden je hartslag bij en berekenen dan wat je aan kcal verbrand hebt. Google er es op.
als mensen kunnen uitrekenen wat je per DAG verbrand als je traint, kun jij mij niet wijsmaken dat dit niet per training uit te rekenen valt.. dat jij en derest niet het antwoord weet geeft niet reageer dan ook niet op mijn vragen als je het niet weet !
mensen kunnen je wel vertellen wat je per dag verbrand maar niet per training ga toch weg man!
en ja het verschilt pp daarom heb ik ook mijn leeftijd en lengte erbij gezet misschien dat iemand daar wat mee kon, maar weet je wat deze site is tijdverspilling
Ik laat me hier niet zomaar laten zeggen dat ik geen niveau hebt.
Kijk je hebt je BMR. Maar dit is niet constant, als ik vandaag meer adem of meer op mijn toetsenbord tik dan is dit hoger.
Zelfde met trainingen.
Hoe ervaren ben je? Hoe is je verdeling kwa spiervezels? Hoe intensief train je (%1RM)? Hoeveel rust neem je? Loop je rond tijdens je rust?
Dit leid allemaal tot een andere kcal hoeveelheid. Niemand, niemand maar dan ook niemand op de hele wereld kan zeggen dat ik of jij zoveel kcal verbranden.
Misschien eens eerst inlezen voor je vragen stelt en nadat je antwoorden krijgt.
Ik kan je wel een getal geven van hoeveel je verbrand maar de afwijking is dan 100-200 kcal meer of minder.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Ik laat me hier niet zomaar laten zeggen dat ik geen niveau hebt. Ik mag dan wel een beginner zijn.
Kijk je hebt je BMR. Maar dit is niet constant, als ik vandaag meer adem of meer op mijn toetsenbord tik dan is dit hoger.
Zelfde met trainingen.
Hoe ervaren ben je? Hoe is je verdeling kwa spiervezels? Hoe intensief train je (%1RM)? Hoeveel rust neem je? Loop je rond tijdens je rust?
Dit leid allemaal tot een andere kcal hoeveelheid. Niemand, niemand maar dan ook niemand op de hele wereld kan zeggen dat ik of jij zoveel kcal verbranden.
Misschien eens eerst inlezen voor je vragen stelt en nadat je antwoorden krijgt.
Ik kan je wel een getal geven van hoeveel je verbrand maar de afwijking is dan 100-200 kcal meer of minder.
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment