vraag inverband met vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag inverband met vet

goeie dag iedereen.

hallo ben hier nieuw en zeker in de fitness wereld maar had eens een vraagje.

ik heb een zeer hoog vet percentage maar kun je echt vet omzetten naar spieren of niet?

ben nu 3 weken terug aan het fitnessen en gebruik op het moment van suplementen afslank eiwit en magnificent zijn dat goeie producten uiteindelijk?

mischien dat iemand me vragen kan beantwoorden

groeten sven.

Je kunt vet niet omzetten in spier. Wel spier kweken en vet verliezen, zeker met een hoog VP.
    En supps hebben alleen zin als je een goed voedingsschema hebt, begin daar dus mee, anders is het zonde van je geld.

Comment

ja ik ga dinsdag terug voor mij te wegen na 2 weken en dan ga ik waarschijnlijk een voeding schema laten maken

ja mijn vp ligt zeer hoog ik dacht op 33% hadden ze overlaatst gemeten.
      daarom wil er zoveel mogelijk van kwijt geraken en meer spieren er bij krijgen
      daarom dat ik nu een voeding schema ga halen.
      maar zoals vetverbranders helpt dat ook veel of is dat gewoon dikke rommel ?

Comment

Vetverbranders e.d. gaan je niet helpen met een dergelijk VP. Je kunt je schema ook simpelweg zelf maken, dan ben je gelijk bewust met je voeding bezig, wat naar mijn idee 1 van de belangrijkere dingen is als je vet kwijt wilt.

Lees dit even: http://forum.bodynet.nl/afslanken/55...-afvallen.html

Comment

ja dat is wel maar heb er uiteindelijk geen tikkeltje verstand van ik weet in ieder geval dat ik wel nog wil afvallen en tergelijk wat spieren bij krijgen.
          weet ook ga nog een lange weg zijn met een vp van 33%
          maar in ieder geval al bedankt voor de tip van die handleiding ga hem eens goed doornemen.

als je mischien nog tips hebt ze zijn in ieder geval altijd welkom

Comment

Goed krachtrainingsschemaatje eventueel icm met cardio. Als je dat doet icm voeding, dan kom je er vanzelf. Werkt voor iedereen die doorzet.

Comment

Concentreer je op je voeding en op krachttraining zodat je in ieder geval geen spieren gaat verliezen. De rest is van latere zorg. Over een maandje of 3 kijken we weer eens verder...
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

emilio75 ik doe nu wel zo smorgens opstaan rond 8uur direct afslank eiwit shake met een appel erbij en sta ik om 9uur aan de fitness voor de deur om cardio te doen en dan in de avond ga ik kracht training doen weet niet of dat verstandig is om het zo te doen.

Comment

Iedere dag is sowieso niet goed. Maar ga je nu eerst inlezen via de stickies hier op de site, dan doe je de basiskennis op die je nodig hebt. Als je wat wilt bereiken, dan zul je er moeite in moeten steken en dat begint met kennis vergaren. Dus lezen, lezen, lezen....

Heb je dan nog gerichte vragen, uiteraard gewoon stellen!

Comment

33% is wel heel hoog, zeker voor een man. Lekker gaan trainen en gezond eten moet al wonderen doen, je hebt nog helemaal geen strenge schema's nodig om wonderen te verrichten.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X