Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Vel of Vet?
Collapse
X
-
Hallo, ik ben een meisje van 19 jaar. Toen ik 17 was ben ik ongeveer 30kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Niet door te sporten, maar door stress en drugs. Ik weeg nu 62,3 en ben 1,73 lang. maar ik heb nog overtollig vet of vel.. klopt het dat je buik 't langste duurt met afvallen? want ik val wel af maar niet op de plaatsen waar ik wil. Ik fitniss bijna elke dag behalve op zondag. En dat wel 2uur per dag. Wat kan ik doen om 'n strak buikje te krijgen? alvast bedankt
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostGa dan ook gewoon lekker 15 zijn, rlx wat sporten, goed eten en je iedere dag kapot lachen!
als je 15 bent kan je toch ook wel voor een doel gaan? het is gewoon een hobby geworden (spiermassa opbouwen, jezelf verbeteren) en dan is het juist leuk als dat zichtbaar word. haha en kapot lachen doe ik zowiezo wel als je die vrouwen een gewichtje ziet optillen. hahaha
Comment
-
Originally posted by Female-boss View PostHallo, ik ben een meisje van 19 jaar. Toen ik 17 was ben ik ongeveer 30kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Niet door te sporten, maar door stress en drugs. Ik weeg nu 62,3 en ben 1,73 lang. maar ik heb nog overtollig vet of vel.. klopt het dat je buik 't langste duurt met afvallen? want ik val wel af maar niet op de plaatsen waar ik wil. Ik fitniss bijna elke dag behalve op zondag. En dat wel 2uur per dag. Wat kan ik doen om 'n strak buikje te krijgen? alvast bedankt
maar volgensmij is het algemeen wel bekend dat je buik het sloomst gaat. heb ik zelf ook wel ervaren. bij mij werd mijn gezicht heel erg smal als eerst, toen me armen en benen , en toen begon mijn buik pas minder te worden. haha
doe je dan in die 2 uur alleen maar cardio? of ook buikspieroefeningen en krachttraining?
Comment
-
Originally posted by Levai View Postals je 15 bent kan je toch ook wel voor een doel gaan? het is gewoon een hobby geworden (spiermassa opbouwen, jezelf verbeteren) en dan is het juist leuk als dat zichtbaar word. haha en kapot lachen doe ik zowiezo wel als je die vrouwen een gewichtje ziet optillen. hahahaBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Levai View Posthaha, ik heb nooit gezegt dat ik voor bodybuilder wou gaan?
Originally posted by Female-boss View PostHallo, ik ben een meisje van 19 jaar. Toen ik 17 was ben ik ongeveer 30kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Niet door te sporten, maar door stress en drugs. Ik weeg nu 62,3 en ben 1,73 lang. maar ik heb nog overtollig vet of vel.. klopt het dat je buik 't langste duurt met afvallen? want ik val wel af maar niet op de plaatsen waar ik wil. Ik fitniss bijna elke dag behalve op zondag. En dat wel 2uur per dag. Wat kan ik doen om 'n strak buikje te krijgen? alvast bedankt
Originally posted by Levai View Postals je 15 bent kan je toch ook wel voor een doel gaan? het is gewoon een hobby geworden (spiermassa opbouwen, jezelf verbeteren) en dan is het juist leuk als dat zichtbaar word. haha en kapot lachen doe ik zowiezo wel als je die vrouwen een gewichtje ziet optillen. hahaha
Originally posted by Levai View PostHeftig verhaal, respect.
maar volgensmij is het algemeen wel bekend dat je buik het sloomst gaat. heb ik zelf ook wel ervaren. bij mij werd mijn gezicht heel erg smal als eerst, toen me armen en benen , en toen begon mijn buik pas minder te worden. haha
doe je dan in die 2 uur alleen maar cardio? of ook buikspieroefeningen en krachttraining?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik kwam hier om advies te krijgen --> 1e post.
niet om een discussie aan te gaan.
-Ik reageerde op het verhaal uit nieuwsgierigheid, niet om advies te geven.
-en als er iemand zijn best doet, ben ik het wel
Maar ik heb wel genoeg informatie hier gekregen denk ik, zal ook niet veel nuttigs meer uit jullie komen
bedankt allemaal! , have fun
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...18 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment