Vel of Vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    om te slagen als bodybuilder.
    haha, ik heb nooit gezegt dat ik voor bodybuilder wou gaan?

Comment

Originally posted by Levai View Post
      Ga dan ook gewoon lekker 15 zijn, rlx wat sporten, goed eten en je iedere dag kapot lachen!
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hallo, ik ben een meisje van 19 jaar. Toen ik 17 was ben ik ongeveer 30kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Niet door te sporten, maar door stress en drugs. Ik weeg nu 62,3 en ben 1,73 lang. maar ik heb nog overtollig vet of vel.. klopt het dat je buik 't langste duurt met afvallen? want ik val wel af maar niet op de plaatsen waar ik wil. Ik fitniss bijna elke dag behalve op zondag. En dat wel 2uur per dag. Wat kan ik doen om 'n strak buikje te krijgen? alvast bedankt

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ga dan ook gewoon lekker 15 zijn, rlx wat sporten, goed eten en je iedere dag kapot lachen!

als je 15 bent kan je toch ook wel voor een doel gaan? het is gewoon een hobby geworden (spiermassa opbouwen, jezelf verbeteren) en dan is het juist leuk als dat zichtbaar word. haha en kapot lachen doe ik zowiezo wel als je die vrouwen een gewichtje ziet optillen. hahaha

Comment

Originally posted by Female-boss View Post
            Hallo, ik ben een meisje van 19 jaar. Toen ik 17 was ben ik ongeveer 30kilo afgevallen in 5 maanden tijd. Niet door te sporten, maar door stress en drugs. Ik weeg nu 62,3 en ben 1,73 lang. maar ik heb nog overtollig vet of vel.. klopt het dat je buik 't langste duurt met afvallen? want ik val wel af maar niet op de plaatsen waar ik wil. Ik fitniss bijna elke dag behalve op zondag. En dat wel 2uur per dag. Wat kan ik doen om 'n strak buikje te krijgen? alvast bedankt
            Heftig verhaal, respect.
            maar volgensmij is het algemeen wel bekend dat je buik het sloomst gaat. heb ik zelf ook wel ervaren. bij mij werd mijn gezicht heel erg smal als eerst, toen me armen en benen , en toen begon mijn buik pas minder te worden. haha

doe je dan in die 2 uur alleen maar cardio? of ook buikspieroefeningen en krachttraining?

Comment

als je 15 bent kan je toch ook wel voor een doel gaan? het is gewoon een hobby geworden (spiermassa opbouwen, jezelf verbeteren) en dan is het juist leuk als dat zichtbaar word. haha en kapot lachen doe ik zowiezo wel als je die vrouwen een gewichtje ziet optillen. hahaha
              Nee hoor, zeker. Deed ik ook, maar laat je niet teveel opnaaien door net als sommigen hier te strict te gaan leven voor dit doel, dat kan over een tijdje altijd nog. Dat is alles wat ik zeggen wil, vooral lekker hobby'en en ook zeker je best doen!
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je wilt aan een beter lichaam werken..dat is bodybuilding.

Originally posted by Female-boss View Post
                Je eigen topic openen ipv andermans topic vervuilen is al een goede start
                Hier geef je het zelf toe. En wel de vrouwen uitlachen die beter hun best doen dan jij blijkbaar.
                Heftig verhaal, respect.
                maar volgensmij is het algemeen wel bekend dat je buik het sloomst gaat. heb ik zelf ook wel ervaren. bij mij werd mijn gezicht heel erg smal als eerst, toen me armen en benen , en toen begon mijn buik pas minder te worden. haha

doe je dan in die 2 uur alleen maar cardio? of ook buikspieroefeningen en krachttraining?
                En nu ga je ineens zelf doodserieus advies geven? Man laat me niet lachen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik kwam hier om advies te krijgen --> 1e post.
                  niet om een discussie aan te gaan.

-Ik reageerde op het verhaal uit nieuwsgierigheid, niet om advies te geven.

-en als er iemand zijn best doet, ben ik het wel

Maar ik heb wel genoeg informatie hier gekregen denk ik, zal ook niet veel nuttigs meer uit jullie komen

bedankt allemaal! , have fun

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X