Voedings+trainingsschema Gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings+trainingsschema Gezocht!

Beste mensen,

Ik ben opzoek naar een site/persoon of iets in die richting die een trainingsschema en voedingschema in elkaar kan zetten, ik ben met nog steeds aan het verdiepen in alles maar wil nu toch graag beginnen maar heb op het moment te weinig tijd om alles zo goed mogelijk zelf te doen.

Mijn vraag aan jullie: Kennen jullie een goede site of iets dergelijks die dit kan doen voor me ( betaald/onbetaald), wat ook echt goed is!

Alvast bedankt,

Trainingsschema's voor beginners staan er voldoende hier op het forum en op de rest van het internet. Qua voeding kan dynobet van het forum hier je goed helpen. Die helpt je erg uitgebreid tegen een vergoeding.

Kunt natuurlijk ook niet zo lui zijn en gaan lezen lezen lezen, proberen, aanpassen en nog eens proberen.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Het is sowieso handig om de beginselen te weten, jij kent je lichaam het best.. of tenminste.. die leer je straks het beste kennen op voeding/traininggebied.. dan is het handig als je zelf kleine aanpassingen kan doorvoeren voor optimalisatie..

Comment

Als je je goed inleest kan je zonder al te veel moeite een eigen voedingsschema in elkaar zetten. De meesten hier hebben dat zelf gedaan. Als je daar geen zin in hebt kan je Dynobet vragen. Hij zet geloof ik voor 25 euro een super schema voor je in elkaar.
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Bedankt voor de reacties!

Ik wil nog even vermelden dat het niet zo is dat ik net begin, ben al een tijdje bezig met de fitness maar wil nu echt voor resultaat gaan.

Mochten er nog suggesties zijn hoor ik ze graag! :d

Comment

Hoelang kan het ongeveer duren voordat de moderator mijn bericht leest?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X