kan iemand me helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan iemand me helpen

ik train nu een half jaar in het begin ging ik kei hard vooruit dat waren de eerste 2 maanden maar daarna bleef ik ma stand houden in lichaamsbouw en kracht snapt iemand hoe dit kan?

Probeer eens kritisch naar je trainingsschema en naar je voeding te kijken
    Nothing is over until you stop trying!

Comment

eetschema

ik heb niet echt een eetschema of sportschema kan iemand me helpen met beide maken

Comment

In het begin groei je altijd snel, zelf als je slecht eet, traint en rust.
        Na een jaar wordt ht moeilijker en moet je meer op deze aspecten gaan letten.

Dat is ook de reden dat veel mensen al snel stoppen..... Het gaat nu eenmaal niet vanzelf
        Bulking

Comment

Originally posted by Mark007 View Post
          In het begin groei je altijd snel, zelf als je slecht eet, traint en rust.
          Na een jaar wordt ht moeilijker en moet je meer op deze aspecten gaan letten.

Dat is ook de reden dat veel mensen al snel stoppen..... Het gaat nu eenmaal niet vanzelf
          dit.

eet je ook goed?

zoja, laat je voedingschema even zien.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by jothie View Post
            ik heb niet echt een eetschema of sportschema kan iemand me helpen met beide maken
            Ik zelf werk niet met een eetschema, ik eet gewoon elke ochtend netjes m'n Brinta met whey en zorg dat ik verder goed afwissel met brood, rijst aardappelen, pasta etc. Verder heb ik zaken als kipfilet, magere kaas (komijn van slankie ftw!), gerookt rundervlees en tonijn tot mijn favoriete broodbeleg gemaakt. Tonijn eet ik ook wel eens zomaar tussendoor. Voor het slapen gaan eet ik ook nog altijd een bak magere kwark leeg. Maar als je het echt goed wil aanpakken raad ik je toch aan een eetschema te maken, moet je even de stickies voor doornemen.

Een sportschema heb ik wel, dat is onmisbaar in mijn ogen. Hangt er een beetje vanaf wat je precies wil en hoeveel tijd je er in wil steken. Ook hier staan zeer interessante topics over op het forum.

Zoek en gij zult vinden!
            Nothing is over until you stop trying!

Comment

ik heb niet echt een eetschema of sportschema
              En daarmee geef je het antwoord je op eerstgestelde vraag

Comment

Word je niet een beetje moe van je eigen gezeur?
                Je bent net een dreinend kind, man.
                Ga eens goed lezen bijvoorbeeld en ga ZELF eerst eens een poging doen, wedden dat je dan serieuzere antwoorden krijgt?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik train nu een half jaar in het begin ging ik kei hard vooruit dat waren de eerste 2 maanden maar daarna bleef ik ma stand houden in lichaamsbouw en kracht snapt iemand hoe dit kan?
                  Ja, dat komt oor de zogenaamde easy gains, de eerste aanpassing gaat snel en makkelijk, daarna begint het eigenlijk pas.

Maar heb geduld, stel je wordt 1 kg sterker op de bank per maand, dat is 36 kg in 3 jaar.
                  Stel je wint 200 gram spier in een maand, dat is....... Enz

Geduld, goed schema, niet overtrainen en goed eten

Comment

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X