Verhouding hoofd/polsen/voeten ivm de rest van het lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verhouding hoofd/polsen/voeten ivm de rest van het lichaam

Misschien een rare vraag maar ik vraag me het volgende af. Stel dat je echt breed wordt, hoe is dan de verhouding van je hoofd tot de rest van het lichaam?
    Als je een klein hoofd heb en de rest wordt heel gespierd, dan krijg je toch een rare verhouding?

Verder lijkt het me ook dat als je smalle polsen hebt en hele gespierde armen je ook zo'n rare verhouding krijgt. Polsen is immers puur bot en wordt dus niet breder.
    Hetzelfde geldt ook voor je voeten en vingers denk ik.

Hoe denken jullie hierover?

Als je naar de verhoudingen kijkt vanuit een cijfermatig oogpunt dan scheelt het geen reet
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Als je smalle polsen hebt zien je armen er alleen maar dikker uit.
      Lid van de 200 club

Comment

Zeggen ze van vingers ook.
        Wel raar dat je horlogebandje en ringen anders zeggen.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
          Misschien een rare vraag maar ik vraag me het volgende af. Stel dat je echt breed wordt, hoe is dan de verhouding van je hoofd tot de rest van het lichaam?
          Als je een klein hoofd heb en de rest wordt heel gespierd, dan krijg je toch een rare verhouding?

Verder lijkt het me ook dat als je smalle polsen hebt en hele gespierde armen je ook zo'n rare verhouding krijgt. Polsen is immers puur bot en wordt dus niet breder.
          Hetzelfde geldt ook voor je voeten en vingers denk ik.

Hoe denken jullie hierover?
          Hoe komt het dat jij deze vraag stelt, heb jij bodybuilders gezien met deze raar ogende verhoudingen waar jij het over hebt of is het iets wat je zelf hebt bedacht?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Hoe komt het dat jij deze vraag stelt, heb jij bodybuilders gezien met deze raar ogende verhoudingen waar jij het over hebt of is het iets wat je zelf hebt bedacht?
            Zo'n gekke vraag is het toch niet?

Comment

Wat het formaat van het hoofd betreft, vVolgens mij moet je de hoeveelheid spiermassa van de Hulk hebben voordat je hoofd klein lijkt.

En wat polsomtrek betreft, kijk eens naar deze bodybuilders:

Flex Wheeler heeft naar verhouding een kleine polsomtrek:

Casey Viator heeft weer een grote polsomvang naar verhouding:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Dit is natuurlijk dan ook weer overdreven whahaha!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X