Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zo, die lijkt wel een anatomie kaart! En hij moet nog pieken zei je?
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Zo, die lijkt wel een anatomie kaart! En hij moet nog pieken zei je?
Yep universe moet zijn wedstrijd worden, kan nog veel scherper, hebben nu niks gedaan met rare dingen kwa laden etc etc, als iets goed is is het goed, niks aan veranderen
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Wow zeker netjes inderdaad! Ook wel even leuk en trots voor jou denk Robbie? Kan me voorstellend at het genieten is als een 'pupil' onder jouw begeleiding (of om jou woorden te gebruiken: onder jouw gezeik) een prijs wint xD
Haha onder jouw gezeik, geweldig.
Mooi hoe je erover praat alsof het niets is, maar volgens mij heb jij als begeleider wel degelijk een belangrijke impact op zijn succes (en dat weet je zelf ook wel ;P)
Is toch een stukje motivatie en kennis waar hij dankbaar gebruik van kan maken.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment