Formule lean gain site natuurlijke potentie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by joachimrens View Post
    Hou ff rekening ermee dat dit over contest shape gaat, dus als je 5% staat. Dan ben je ook erg veel vocht verloren wat ook meetelt als VVM. Als je 10% staat kan je voor je VVM er wel 5-10 kg bij optellen volgensmij.
    Is niet in te schatten, moment dat je 3% staat zegt niet hoeveel vocht je gaat verliezen, dat kan soms nog akelig veel zijn, daarbij zegt dat extra vochtverlies niks over shape maar dat terzijde.

Over die berekening....ik ben 1.85 en ging naturel naar 114 op 7a8% tis van zoveel factoren afhankelijk, dit soort berekeningen zijn kansloos.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik lees de lappen text altijd graag alhoewel ik deze zelf al weleens gelezen had, ik geloof persoonlijk niet in een natuurlijk limiet op groei, omdat jou lichaam het metrische stelsel niet kent, simpelweg gezegd jou lichaam weet niet hoeveel kg spiermassa je hebt, het zal steeds lastiger worden maar dat komt in mijn ogen omdat het steeds moeilijker wordt je spiervezels te triggeren tot groei en steeds minder stimulering 'nieuw' is.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
        Zag op de site van leangains, wat overigens een heel goeie site is volgende formule waar ik toch mijn twijfels over heb.

Je zou je lengte in cm -100 moeten nemen en dit getal zou je natuurlijk potentie zijn dat je kan halen.

In mijn geval 184 cm - 100 = 84 kg

Kan misschien een paar kg schelen maar wat vinden jullie hiervan, bullshit of waarheid?
        Hier is in het verleden eens een discussie over geweest:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/498...potential.html
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Zag op de site van leangains, wat overigens een heel goeie site is volgende formule waar ik toch mijn twijfels over heb.

Je zou je lengte in cm -100 moeten nemen en dit getal zou je natuurlijk potentie zijn dat je kan halen.

In mijn geval 184 cm - 100 = 84 kg

Kan misschien een paar kg schelen maar wat vinden jullie hiervan, bullshit of waarheid?
          Dat is lean weight, dus stel je zit op 10% vet dan kom je uit op een kg of 93. Clean is dat idd niet zo makkelijk, kijk maar eens rond in een gemiddelde gym. met 10% heb je een duidelijke sixpack, 5/6% is superdroog (velletje op de abs)

Voor de meederheid waarheid.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Hier is in het verleden eens een discussie over geweest:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/498...potential.html
            In dit artikel zeggen ze dus dat je na je vierde jaar amper nog spieren aanzet of toch heel traag.

Dan begrijp ik niet waarom er nog zoveel naturel bb'rs hier op dit forum blijven bulken. Is dan toch heel veel vet bij.
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

In dit artikel zeggen ze dus dat je na je vierde jaar amper nog spieren aanzet of toch heel traag.

Dan begrijp ik niet waarom er nog zoveel naturel bb'rs hier op dit forum blijven bulken. Is dan toch heel veel vet bij.
              Na 4 jaar goed trainen. Hij stelt dat iemand die bijvoorbeeld 3 jaar slecht traint nog steeds de gains van het 1ste jaar goed trainen kan krijgen.

Ik ken overigens niemand op BN die reeds 4 jaar op een correcte manier traint en eet en naturel is.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik snap het nut niet van het te weten (of te denken het te weten)?
                Wat ga je ermee doen?

Je kunt er 2 dingen mee:

Gebruiken als gids, wat alleen zou kunnen helpen als je naar een bepaalde gewichtsklasse wilt. (stel je zit nu in een gewichtsklasse en de volgende is 10 kg hoger maar je berekende max is nog maar 1 kg boven hetgeen je nu staat). Dan weet je toch al dat je heel veel moeite moet doen (en geduld moet hebben) om die 10 kg te halen. Ofwel lukt het net niet.
                Je kan het ook gebruiken om te dromen (om te weten dat je theoretisch zo'n hoog (voor die persoon dan) gewicht kan halen.

Anderzijds word het door zwakke mensen gebruikt als excuus. (ja, zwakke mensen, echte mannen en vrouwen hebben geen excuses).

Nu aangezien de 2de optie niet van toepassing is op ons en de 2de niet van toepassing op de meesten Het is dus een nutteloos weetje.
                Je kan ook niet echt zeggen dat het leuk is om te weten:
                bv je kan je onderhoud berekenen m.b.v internetformules. Totaal niet nauwkeurig, noch bruikbaar. Dit is eenzelfde soort weetje.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by fitvandaag View Post
                  Dat is lean weight, dus stel je zit op 10% vet dan kom je uit op een kg of 93. Clean is dat idd niet zo makkelijk, kijk maar eens rond in een gemiddelde gym. met 10% heb je een duidelijke sixpack, 5/6% is superdroog (velletje op de abs)

Voor de meederheid waarheid.
                  Hmm, maar dan vergelijk je je met de gemiddelde mens.

Iemand die zoekt naar een genetisch max is al verder dan de gemiddelde mens. En heeft dus geen reden (buiten ego) om zich te vergelijken met de gemiddelde mens.

Voor progressie qua kracht kijk ik naar powerlifters en niet naar de gemiddelde gymrat die niets kent van voeding en niet kan squatten.

Clean kan je veel bereiken maar je moet ervoor werken en discipline hebben en deze dingen hebben de meeste mensen niet.

Clean gaat zoveel verder dan de progressie van de gemiddelde mens.

ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het betekent niet dat het quasi onmogelijk is voor de gemiddelde mens (zonder kennis van goede training/rust/voeding) om een bepaalde VVM te bereiken. Maar een max genetisch potentieel draait daar helemaal niet om. Dat draait om wat je max kan bereiken onder cleane, perfecte toestanden (voeding, training,...)
                  Last edited by axel1994; 24-10-2012, 12:39.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Hoop dat t niet klopt , dan kan ik namelijk nog maar 6kg vvm gainen, en ik ben pas een paar maanden bezig
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Hoop dat t niet klopt , dan kan ik namelijk nog maar 6kg vvm gainen, en ik ben pas een paar maanden bezig
                      hmm, het duurt wel even voor dat je ripped (5-6%) op jouw gewicht zit hoor, zal je niet na een paar maand hebben.

Weet niet hoe groot je bent en hoeveel je weegt maar ik twijfel dat je na een paar maanden dat al hebt bereikt.
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        Na 4 jaar goed trainen. Hij stelt dat iemand die bijvoorbeeld 3 jaar slecht traint nog steeds de gains van het 1ste jaar goed trainen kan krijgen.

Ik ken overigens niemand op BN die reeds 4 jaar op een correcte manier traint en eet en naturel is.
                        Idd, niemand heeft al echt 4 jaar serieus getraind, behalve misschien een paar mensen hier, die al 10 jaar trainen, daar zullen er wel 4 in totaal redelijk serieus zijn.

Vind het alleen beetje demotiverend ook al is deze formule alles behalve juist omdat ze met te weinig factoren rekening houdt.

In ieder geval denk ik dat voor de meeste mensen die niet echt voor het super brede bodybuilding type gaan maar gewoon voor een zeer degelijk fitness lichaam, groter dan de gemiddelde fitnesser dat je dit op 4 jaar serieus trainen wel kan behalen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X