Naar aanleiding van mijn vorige topic wil ik graag een nieuw voedings/train schema samen stellen, dit ivm met werk en houdbaarheid. Een lid kwam op het idee om alles van 1 week alvast klaar te maken en dit in te vriezen en wanneer nodig opwarmen. Dit wil ik zeker gaan doen en wellicht wil iemand me hierbij helpen wat een perfect schema voor mij zou zijn.
170cm
59 kilo
Trainingsdagen 3/4 keer per week. nu 3 maanden bezig met fitness en vind het nog steeds super.
Mijn dag begint om 6 uur om half7 ben ik aan het werk en om 6 uur ben ik in de gym en om half8 weer thuis. Ik wil graag een schema om meer massa en te maken en voeding die op de verschillende tijden makkelijk te nuttigen is.
Zou iemand mij opweg willen helpen of dit samen maken?
Nog even een andere vraag.
Moet ik bijhouden op welke apparaten ik hoeveel KG gebruik? Na hoeveel weken 'moet' dit omhoog gaan/kunnen gaan?
Alvast bedankt
170cm
59 kilo
Trainingsdagen 3/4 keer per week. nu 3 maanden bezig met fitness en vind het nog steeds super.
Mijn dag begint om 6 uur om half7 ben ik aan het werk en om 6 uur ben ik in de gym en om half8 weer thuis. Ik wil graag een schema om meer massa en te maken en voeding die op de verschillende tijden makkelijk te nuttigen is.
Zou iemand mij opweg willen helpen of dit samen maken?
Nog even een andere vraag.
Moet ik bijhouden op welke apparaten ik hoeveel KG gebruik? Na hoeveel weken 'moet' dit omhoog gaan/kunnen gaan?
Alvast bedankt
Comment