Student haalt betere cijfers door krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Ik vind het eigenlijk heel logisch, zit je hele dag op de bank chips te eten wordt je futloos,sloom,etc.
    Doe je aan kt,sporten,goed eten gaat alles net effe lekkerfer,betere concentratie
    True, maar ik denk dat de gemiddelde bodybuilder geen raket-geleerde is. Althans bij mij in de gym wordt duidelijk geen quantum mechanica gepraktiseerd
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Duidelijk niet van toepassing op mij
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        True, maar ik denk dat de gemiddelde bodybuilder geen raket-geleerde is. Althans bij mij in de gym wordt duidelijk geen quantum mechanica gepraktiseerd

Snap ik, maar ik denk dat je beter kunt leren als je fit cq gezond bent.

Comment

Driekwart van de bodybuilders die ik ken hebben het IQ van een visstick. Meestal zijn dat ook de grootgebruikers van AS. Of AS gebruik dan iets zegt over het IQ van iemand weet ik niet.
          Anderzijds ken ik ook een groeiende groep mensen, die ik qua intelligentie hoog aanschrijf, die zich bezighouden met krachttraining en bodybuilding.

Comment

Kun je nagaan hoe erg het zou zijn geweest als die niet naar de sportschool zouden gaan.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

nu begrijp ik waarom ik toch voldoendes haal.
              geeft mij weer een reden waarom ik vooral door moet gaan met trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X