halter set, bench, rek kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ultra1993 View Post
    Zoiets? PowerMark 355 Press Rack

Ziet er niet heel erg stevig uit en erg simpel maarja als ik daar inprincipe alles mee kan doen ben ik tevreden. Mochten jullie betere suggesties hebben hoor ik het graag.
    BodyX S-0402 Squat Rack
    Mijn allereerste rack was zoiets. Gebruikte het voor squats, bench en overhead presses. Max gewicht was 160-180kg wat ik er aan hing. en natuurlijk makkelijker op te bergen. Uiteindelijk overgestapt op een powerrack. Niks is beter dan dat, maar daar had je geen ruimte voor geloof ik.

Die set ziet er inderdaad redelijk goed uit.

Comment

Alles staat en vandaag getraind, wat een verschil vergeleken met dumbbells, heerlijk trainen zo veel leuker en zwaarder als met dumbbells!

Beetje gekeken hoe zwaar ik kon hebben, laagste was 20 en hoogste 32.5kg (incl stang), naja ik denk niet dat dit al te slecht is.

Alleen 2 vraagjes, me schouders/nek zijn een beetje rood en doen behoorlijk pijn door het squaten en calf raises, hoe kan ik dit oplossen, doorzetten en ik wen er vanzelf aan of even iets van een handoek op me schouders leggen ofzo?

En ik voel al me spieren goed behalve me borst ook tijdens de oefeningen zelf niet (Bankdrukken), is dit normaal of doe ik waarschijnlijk wat verkeerd?

Me armen doen ook pijn van de squats en calf raises maar dat zal wel wennen zijn, zijn weer hele andere uitvoeringen natuurlijk haha.

Maar ben er erg blij mee en kan nu al niet wachten tot donderdag (me volgende training) haha.

Comment

Alles staat en vandaag getraind, wat een verschil vergeleken met dumbbells, heerlijk trainen zo veel leuker en zwaarder als met dumbbells!

Beetje gekeken hoe zwaar ik kon hebben, laagste was 20 en hoogste 32.5kg (incl stang), naja ik denk niet dat dit al te slecht is.

Alleen 2 vraagjes, me schouders/nek zijn een beetje rood en doen behoorlijk pijn door het squaten en calf raises, hoe kan ik dit oplossen, doorzetten en ik wen er vanzelf aan of even iets van een handoek op me schouders leggen ofzo?

En ik voel al me spieren goed behalve me borst ook tijdens de oefeningen zelf niet (Bankdrukken), is dit normaal of doe ik waarschijnlijk wat verkeerd?

Me armen doen ook pijn van de squats en calf raises maar dat zal wel wennen zijn, zijn weer hele andere uitvoeringen natuurlijk haha.

Maar ben er erg blij mee en kan nu al niet wachten tot donderdag (me volgende training) haha.
        Goed om te horen.. Ik zou geen handdoek of iets gebruiken.. gewoon zonder.. dat is ff doorbijten maar straks ben je er aan gewend.

Voor wat betreft het niet voelen van je borst.. hoe is je techniek? zoek de post van Inferno eens op, genaamd: "Benching with the Pecs"

Comment

Originally posted by Fossah View Post
          Goed om te horen.. Ik zou geen handdoek of iets gebruiken.. gewoon zonder.. dat is ff doorbijten maar straks ben je er aan gewend.

Voor wat betreft het niet voelen van je borst.. hoe is je techniek? zoek de post van Inferno eens op, genaamd: "Benching with the Pecs"
          Ik gebruik de manta ray squat device, wil niet anders meer!

Advanced Fitness Manta Ray at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Manta Ray

Maar goed enige nadeel is dat je nooit zal wennen aan de stang!
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Ik gebruik de manta ray squat device, wil niet anders meer!

Advanced Fitness Manta Ray at Bodybuilding.com: Lowest Prices for Manta Ray

Maar goed enige nadeel is dat je nooit zal wennen aan de stang!
            En dat is een keuze inderdaad Ik persoonlijk hou van zo weinig mogelijk hulpmiddelen, gewoon om onafhankelijk te blijven.. aan de andere kant zijn er hulpmiddelen die de kans op blessures verkleinen.. dus of mijn methode altijd slim is.. is ook geen gegeven

Comment

Let erop dat de stang op je traps ligt en niet tegen een bot aan. Verder is het een kwestie van wennen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ik leg hem zeker op me traps, ik heb heel veel filmpjes en fotos gekeken hoe het moet, en niet op het bot leggen gaat nogal moeilijk bij mij heb namelijk niet echt veel over me botten haha.
                Die hulpmiddel zat ik ook aan te denken inderdaad maar ik kijk het eerst even aan, verder heb ik totaal geen hulpmiddelen nodig.

Voor Standing calf raises zou ik hem dan niet vast kunnen houden met armen gestrekt naar beneden zeg maar, of is dit een slechte uitvoering dan?

Ik merkte wel dat ik meer gewicht kon hebben met me calf raises en squats maar vanwege de pijn lukte dat echt niet.

Bankdrukken doe ik precies zo: How To: Barbell Bench Press - YouTube
                Maar nu de volgende dag als ik op me borst druk voel ik wel degelijk spierpijn trouwens, ik merk alleen totaal niks tijdens en na de training, al me andere spieren heb ik dat wel namelijk

Comment

Iemand?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X