Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb vandaag een pot besteld. Werkt dit spul echt? En hoe vaak & wanneer & met wat kan je dit het beste drinken? Ik fitness 2 x per week. Alvast bedankt voor het helpen!
Ik heb vandaag een pot besteld. Werkt dit spul echt? En hoe vaak & wanneer & met wat kan je dit het beste drinken? Ik fitness 2 x per week. Alvast bedankt voor het helpen!
luister niet naar die 2 hierboven... het beste is als je het eerst in de blender doet en daarna in de vriezer voor een uurtje, daarna ontdooien op de aanrecht (duurt +/- 30minuten) vervolgens meteen snuiven, word sneller opgenomen en werkt echt goed, of je spuit het in je kip en eet het dan gewoon op.
luister niet naar die 2 hierboven... het beste is als je het eerst in de blender doet en daarna in de vriezer voor een uurtje, daarna ontdooien op de aanrecht (duurt +/- 30minuten) vervolgens meteen snuiven, word sneller opgenomen en werkt echt goed, of je spuit het in je kip en eet het dan gewoon op.
Gozer, ontdooien op aanrecht werkt niet man.. zeker niet in de herfst/winter.. kan beter in de boekenkast zetten tussen 2 dikke romantische pillen..
Denk eraan dat het maar een supplement is, en toevoeging voor een goede voeding. Je mag nooit je voeding verwaarlozen omdat je shakes neemt. Dan zullen de shakes niet helpen. Als jij de hele dag hagelslag, cola etc neemt heb je niks aan whey shakes. Zorg dus dat je eerst je voedingspatroon op orde hebt, anders is het weggegooid geld. Ik zou een shake nemen als je op staat en na de training. Je kan een shake mixen met melk of water. In melk zitten meer eiwitten.
Met het opsnuiven kun je ook een ander wit goedje doorheen dan buig je alles krom in de sportschool!
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Dat moet Creatine zijn. Van whey wordt je groot, van creatine über sterk!
Dat is de gouden combinatie voor iedere beginner om in 1 maand 2 bij 2 te worden.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment