Weight gain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight gain

Goeiedag,

Ik heb een vraag ik gebruik al 2 maanden de weight gain Mass Perfection
    Mass Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

en ben al 5-7 kilo aangekomen. maar ik lees dat teveel koolhydraten in vet omslaat en ik heb gemerkt aan mijn lichaam dat ik een dikker buik heb gekregen veel vet. eigenlijk overal in me lichaam. ik gebruik het 3 maal per dag wat meot ik doen?
    ik wil ook beginnen met creatine maar ik wil dat niet doen zonder een weight gainer. maar als ik doorga met weight gain wordt ik alleen maar dikker en ik weet niet echt wat ik nu moet doen want ik wil niet in vet aankomen maar in spieren ik maak m zorgen dat ik juist alleen maar dikker in vet wordt en niet in mijn spieren. watraad u mij nou aan dat ik stop met weight gain of moet verminderen zoja, wat moet ik dan nemen?

Met Vriendelijk groet.

Misschien overstappen naar 1x per dag gebruik? (Lijkt mij het meest logische) Of een paar weken stoppen, en vervolgens weer gebruiken.

Comment

ik wil liever niet stoppen want ik wil beginnen met creatine en ik zit op school dus ik kan ook niet echt een proffesionele voedingschema maken dat varieert altijd bij mij daarom heb ik ook weight gain gepakt.ben nou ook aan het bulken ik weeg nu 72 kilo en ik wou rond de 75-80 kilo stoppen en dan droog trainen maar dan weet ik nog steeds niet of ik dan moet stoppen met shake's. ik weet ook niet of ik verder moet gaan met die shake's want ik heb wel veel vet gekomen. maar als ik er nou 1x per dag neem + creatine is dat genoeg dan een shake 1x per dag?

Comment

en bijvoorbeeld ik krachttrain nu 4 keer in een week
        als ik nou 3x in een week ga cardio rennen is dat slim tijdens een bulk?
        of moet ik stoppen met mass perfection en zal ik dit product gaan combineren met creatine.
        Reviews van Isolaat Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop

Comment

Originally posted by MyBuddy View Post
          ik wil liever niet stoppen want ik wil beginnen met creatine en ik zit op school dus ik kan ook niet echt een proffesionele voedingschema maken dat varieert altijd bij mij daarom heb ik ook weight gain gepakt.ben nou ook aan het bulken ik weeg nu 72 kilo en ik wou rond de 75-80 kilo stoppen en dan droog trainen maar dan weet ik nog steeds niet of ik dan moet stoppen met shake's. ik weet ook niet of ik verder moet gaan met die shake's want ik heb wel veel vet gekomen. maar als ik er nou 1x per dag neem + creatine is dat genoeg dan een shake 1x per dag?
          Toen ik aan wou komen nam ik sowieso altijd maar 1x per dag Weight Gain [Mammoth 2500) en ik bleef maar aan komen tot ik stopte en genoeg was aangekomen. Dus het helpt wel degelijk als je 1x per dag neemt. Ligt er overigens ook aan hoeveel kcal je verbrand tijdens je training.

en bijvoorbeeld ik krachttrain nu 4 keer in een week
          als ik nou 3x in een week ga cardio rennen is dat slim tijdens een bulk?
          of moet ik stoppen met mass perfection en zal ik dit product gaan combineren met creatine.
          Reviews van Isolaat Perfection - Body & Fit | Body & Fitshop
          Deze vraag laat ik liever over aan iemand met meer ervaring. Ik neem zelf namelijk creatine tijdens mijn rustdagen en s'morgends. Gebruik zelf namelijk No Explode 2.0 voor mijn training.

Comment

Dit is een troll lijkt me?

Anyway.. het is allemaal nogal amaturistisch aangepakt.. en je weight gainer doet wat hij hoort te doen toch? je gaint weight, niet helemaal zoals je zou willen, maargoed.

Stop met weightgainer en maak een proper voedingschema, dat je op school zit is een slechte smoes.. je hebt gewoon pauzes e.d. en meer vrije tijd dan iemand die werkt..

En waarom aan de creatine?

Comment

Originally posted by Fossah View Post
              Dit is een troll lijkt me?

Anyway.. het is allemaal nogal amaturistisch aangepakt.. en je weight gainer doet wat hij hoort te doen toch? je gaint weight, niet helemaal zoals je zou willen, maargoed.

Stop met weightgainer en maak een proper voedingschema, dat je op school zit is een slechte smoes.. je hebt gewoon pauzes e.d. en meer vrije tijd dan iemand die werkt..

En waarom aan de creatine?
              nee dit is geen troll-.-

maarja leuk en aardig maar ik kan niet in een schoolpauze rijst met kip of dergelijke eten. ik vraag wat ik nu het beste kan doen zal ik naar 1x per dag shake overgaan en verder krachttrainen en 3x in de week cardio of iets anders en dat vraag ik. en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen

btw Kins bedankt voor je advies en je hulp ik zal het zeker meenemen

Comment

Ik denk dat de meeste zullen zeggen of dat je ermee moet stoppen voor een periode en het vet omzetten of minderen. Denk niet dat er veel andere opties zijn. Althans dat denk ik.

Comment

nee dit is geen troll-.-

maarja leuk en aardig maar ik kan niet in een schoolpauze rijst met kip of dergelijke eten. ik vraag wat ik nu het beste kan doen zal ik naar 1x per dag shake overgaan en verder krachttrainen en 3x in de week cardio of iets anders en dat vraag ik. en ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen

btw Kins bedankt voor je advies en je hulp ik zal het zeker meenemen
                  Goed spul die gainer! Doet precies wat het zegt, zou er gewoon lekker mee doorgaan en vooral geen schema maken.
                  Iets kauwen in pauzes kan natuurlijk echt niet, niemand eet er tenslotte in een pauze op school......

Comment

En ik geef antwoord wat je het beste kunt doen.. maargoed.. het is jouw feestje hoor.. die hele cardio is overbodig als je die weight gainer niet neemt.. je wilt bulken.. doe dat met goed voedsel anders komt er gewoon weinig van.. punt. We bedoelen het hier allemaal goed en proberen je te weerhouden van fouten.. maar uiteindelijk moet je het zelf weten .

Comment

ja allemaal tog bedankt maar ik ga denk ik 2x per dag een shake nemen op me trainingsdagen en 1xperdag op mijn rust dagen daarnaast een goede voeding erbij. en 1 dag half uurtje gaan cardio rennen voor me conditie en me vetprecentage laag te houden en de creatine moet ik nog over na denken allemaal tog bedankt ik zal het meenemen

Comment

voedingsschema opstellen
                        shakes laten staan voor momenten dat het echt niet anders kan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X