A long story met 3 vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A long story met 3 vragen

A Long True Story,

Beste bodybuilding forum vrienden,

Hier komt een lang verhaal over iets wat ik graag kwijt wil aan jullie in de hoop dat dit misschien toch een deeltje motivatie / openheid naar jullie is.
    ik ga beginnen bij het begin.

Ben 23 jaar 1.65 m Groot/klein :-) , train nu 2/3 jaar en sinds 1 jaar actief ( hiervoor ging het gewoon om 1 a 2 x per week beetje klooien beetje halters ect.

Waarom train ik....
    Sinds de basisschool werd ik gepest, want ik was kleiner dan de rest en ook redelijk mager.
    durfde nooit korte mouw t shirts te dragen en wilde nooit buiten spelen.
    vanaf middelbaar sloeg dat wel om maar toch schaamde ik me voor mezelf.
    Rond mijn 19e begon ik aan zonnebankie’s lid van sportschool ( niet actief ofso ) met 5 vrienden en begon ik in een heel andere wereld te komen die ik nog nooit had gezien.
    Toen ik mijn 1e stage plek kreeg werd ik enorm geziekt , gepest.
    Kreeg dagelijks te horen dat ik een nietsnut was en dat ik een klein miezerig persoon was.

Toen op een dag zag ik een filmpje van Sylvester Stallone mini amv van dragonball met zijn speech eronder geplaatst.

[Mini AMV] Dragonball Z - Motivational Video - YouTube

‘’ its not about how hard you get hit “
    “ its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”

Toen dacht ik en dit is de rand vanaf nu gaan dingen anders.

Ondanks al mijn vrienden zijn afgehaakt ben ik de enigste nog die naar de sportschool gaat.

maar omdat mijn bouw tegen zat kwam ik niet ver ( eerste instantie ) en heb ik op de rand gestaan om te stoppen met fitnesse. ( nee geen zelfmoord gepleegd ondanks dat tegenwoordig een hype is .... )

Maar er kwam een rebound.

Ik begon echt maaltijden te eten voor en na het fitnesse. Rijst kip macroni ect.

Toen heb ik 1 vriend overgehaald om toch terug te komen naar de sportschool en sinds die tijden trainen wij samen met ze 2e , gemotiveerd en vaker.
    Het begon vorig jaar een beetje droog te worden maar was niet tevreden naar wat ik wil bereiken

Sinds 3 weken geleden ben ik begonnen met een nieuw schema en nieuw voeding supplementen erbij

BBEX pre workout ( voor het trainen )
    BBEX post workout ( voor na het trainen )
    bodylab rice & protein ( weightgainer voor de dagen dat ik niet train )

Train 4 x per week.

Echter train ik ook stukke zwaarder en gemotiveerder en begint het resultaat na 3 weken al te komen en begin ik verschil te zien.

Ondanks ik nu besef dat 90% mind is en 10% overige is voeding ook een belangrijk iets.

Ik wil hiermee laten zien dat nog hoe zwaar het tegenvalt , hoe minder het process je lijkt te boeken het is niet wat wil je bereiken het is wat wil je bereiken.

toen ik begon 3 jaar geleden woog ik 39 kilo en nu rond 50 kilo ( slechts 11 kilo meer ) onthoud wel dat ik maar 1.65 groot bent
    maar verwacht nu dat ik doorga groeien en zwaarder zal worden door de subbs en me voeding beter word. sinds de afgelope 3 weken.

Maar toch heb ik een aantal vragen aan de grote wijze bodybuilding forum people!

1. voordat ik ga fitnesse eet ik een maaltijd ( circa kip rijst of macroni bvb ) vervolgens een shake en daarna aan het werk Maar probleem echter is na het trainen neem ik direct mijn shake en rij ik met de auto naar huis , maar zodra ik thuis kom zit ik nogsteeds EXTREEM vol van mijn shake en krijg ik geen hap door mijn kil. heb iemand hier een oplossing voor ? ( ook merk ik dat ik van de shake heel moe en slaperig word .... )

2.Vervangend ochtend maaltijd , echter word ik helemaal moe van brood of brinta / kellogs

3.Heeft VEEL seks invloed op je training ?

Thnx!
    Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Goed verhaal. Een beter fysiek geeft ongekend veel zelfvertrouwen dus een wijze keuze. Lees de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html eens en maak een voedingsschema zodat wij het kunnen keuren daar na.

Met jou motivatie moet dat zeker lukken. Het zal je in ieder geval veel meer opleveren dan allemaal poeders en shakejes.

En seks heeft geen invloed op je training of wat dan ook. Hooguit op je gemoedstoestand, en dat is alleen maar in positieve zin. Dus lekker blijven neuken.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Goed dat je door hebt gezet met trainen!

Seks heeft alleen invloed als je het direct voor de training doet.
      Verder zoals Kevster zegt.
      Purist
      Verzuren zonder kuren
      ...ilse weet alles...

Comment

Mooi verhaal HardBreaker. 39 kilo vind ik vrij schrikbarend. Gelukkig ben je aangekomen en volgens mij zit het qua motivatie ook wel snor. Je zegt dat je 4x pw traint. Wat voor schema houd je aan?
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Thnx all voor replyen , maar niemand heeft een oplossing voor probleem 1 :P

want alleen een shake na trainen vind ik echter niet de oplossing ( ik zie een shake slechts als toevoegging ) maar me lichaam zegt vol :P en ik heb ook mezelf gepushed om bvb 1 hap te nemen en dat loopt ook niet goed af :P

Thnx,

Comment

Zet eens de samenstelling van je pre en post workoutshake hier.

edit: en je voedingschema even posten zou ook wel gemakkelijk zijn.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Eten moet je leren. Ik at eerst ook niet genoeg en zat na het sporten en shake vol. Maar eet ik na mijn shake nog rijst met vis of een andere volwaardige maaltijd en daarna nog kwark.

Moet jou ook lukken, maar je lichaam moet daar aanwennen en je moet jezelf er ook toezetten, tegen heug en meug eten Je hebt zeker nog wel heel wat kilo's te gaan om op een normaal gewicht te komen en nog veel meer om massa te krijgen. Dus eten! Succes verder
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

http://www.bbex.nl/images/xpa-ingredients-tabel.gif

Voedingsschema word gemaakt alleen kost dat ff wat tijd.

@ Faabjan ik verwacht dat dat ook slechts tijd kost.

Want ieder hapje na de shake is een winst en hoop dat ik dit snel kan omzetten naar een bord en van een bord na een maaltijd ect.

en de weight gainer

Thnx all,

Comment

Ook verstandig om een degelijk schema te gebruiken ipv de schema's die 90% van de gymratjes hebben. Die kun je ook posten en eventueel feedback op krijgen

Verder succes met aankomen!
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Bodybuilding Motivation - TIME FOR A CHANGE(MuscleFactory) - YouTube

"Show them you're a different creature, NOW!"

Goed verhaal, ga ervoor. Jij gaat er wel komen!
                    "Straight outta gym"

Comment

MOTIVATIE !!! Super om zo´n verhaal te lezen !

Wat betreft vraag 1 : heb er ook moeite mee gehad ooit, ga je shake dan anders verdelen

weet niet wat je shake is maar je kunt hem bijvoorbeeld in 2en delen, 1 helft meteen na het trainen

thuis meteen wat eten en dan afvullen met die shake

maar als je voeding na de training al goed is zal die andere helft van de shake niet veel meer uitmaken dus beter zuip je hem in 1 x weg ( wel beetje rustig ) en wacht je een uurtje of 1,5 voordat je weer gaat eten !

Comment

Je moet jezelf niet misselijk eten, dat voegt echt niks toe. Het maakt echt niets uit hoe je die caloriën verdeelt over die 16-18 uur dat je wakker bent op een dag. Drink de helft van die shake gewoon op een tijdstip dat je wel honger hebt, of verschuif gewoon de maaltijd. Buiten dat ben ik wel van mening dat een goed berekend voedingsschema je een veel beter overzicht geeft van wat je lichaam nodig heeft en hoe je er voor staat.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X