Fout fout fout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eergisteren nog een instructeur gecorrigeerd die beweerde dat dumbbel rows voor de achterkant schouders waren ipv rug
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
      Eergisteren nog een instructeur gecorrigeerd die beweerde dat dumbbel rows voor de achterkant schouders waren ipv rug
      Kan best zijn hoor, de meeste trekken hem te ver omhoog waardoor je achterkant schouders gebruikt .
      Als je dan nog zo'n mensen hebt die DB row niet diep genoeg uitvoeren dan kan het best zijn dat ze eerder achterkant schouders trainen dan hun Laterazius.

Al is het wel geen oefening die je uitvoert voor achterkant schouders.

Comment

Ik ga altijd mijn eigen gang en bemoei me met niemand en niemand bemoeit zich met mij.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ik ga altijd mijn eigen gang en bemoei me met niemand en niemand bemoeit zich met mij.

precies, tenzij ik echt in een goede bui ben en een jong iemand die zijn best doet het compleet verkeerd zie doen. en hijzelf eruit ziet alsof hij bereid is dingen aan te nemen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            precies, tenzij ik echt in een goede bui ben en een jong iemand die zijn best doet het compleet verkeerd zie doen. en hijzelf eruit ziet alsof hij bereid is dingen aan te nemen
            Ik help alleen als er hulp gevraagd wordt. Verder bemoei ik me zo min mogelijk met anderen in de gym.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik help alleen als er hulp gevraagd wordt. Verder bemoei ik me zo min mogelijk met anderen in de gym.
              Heb ik ook. Zeker omdat ik (nog) niet zo`n grote gozer ben zullen ze het 9 vd 10 keer toch niet geloven..

Comment

Ik zeg nooit iets. Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Mensen doen toch wel wat ze zelf willen, daarnaast is het niet mijn verantwoording en ga ik niet de wijsneus uithangen.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Een paar maanden geleden was ik aan het deadliften en op dat moment kwam er een instructeur naar me kwam toelopen die me dacht te corrigeren. Hij zei dat mijn houding helemaal fout was en dat je deadlifts minder wijd moet doen. Hierop zei ik dat ik sumo deadlifts aan het doen was waarop hij zei dat deze niet bestonden. Later liep hij naar een powerlifter toe en vroeg hij zachtjes wat zijn sumo deadlifts ? Waarop hij luidruchtig zei dat is de oefening die die jongen daar aan het doen is.

Zelf corrigeer ik mensen zelden en grijp ik alleen in als ik zie dat iets echt fout gaat. Alleen als mensen mij vragen naar een bewuste oefening probeer ik het ze soms wel eens uit te leggen. Er zijn inderdaad vele manieren waarop een oefening gedaan kan worden dus zou het nogal dom zijn om meteen te zeggen dat iemand iets fout doet.

Comment

vandaag nog de luidruchtige instructeur die aan iemand vroeg waarom hij zijn spanning los liet bij het deadliften (toen de bar na de rep weer op de grond lag). Hij zei dat dit heel slecht voor je is en dat je beter halve deadlifts kunt doen (toen deed die weer romanian deadlifts). Ik vroeg waar de 'dead' in deadlift voor zou staan waarop die antwoorde: het bovenste gedeelte dat je strekt. Met zijn tweeën gingen we tegen hem in en opeens kon die er niet meer tegen liep die gewoon lachend weg van ach zoek het maar uit terwijl hij dondersgoed wist dat hijzelf degene was die uit zijn nek lulde.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Voor BB/fitness is een halve deadlift als je die voor je onderrug gebruikt ook beter tenzij ze een ander doel hebben natuurlijk
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

veel jongeren willen zich niet laten begeleiden, ik zie dit hier ook bij ons. vanaf maart komen ze naar de gym, en willen ze op 2 à 3 maand bereiken waar iemand anders jaren op doet.Ze denken als je veel gewichten pakken dat ze daardoor gaan groeien. sommige luisteren wel naar goeie raad maar andere trekken zich er niets van aan, en dan hebben ze meestal achter 1 dag veel spierpijn.

Comment

Gisteren in de sportschool nog even staan praten met iemand voordat ik ging trainen. Hij had het over een hernia operatie die hij had ondergaan. Het was vrij ingrijpend, een tussenwervelschijf moest vervangen worden.

Na de operatie moest hij oefeningen doen van de fysio, maar die deed hij niet meer na zijn revalidatie. Een trainer die erbij stond wees hem er terecht op dat hij die oefeningen wel moest blijven doen om zijn core sterk te houden.

Ongeveer een half uur later, terwijl ik bezig was met bankdrukken, zag ik dat diezelfde man die een hernia had bezig was met T-bar rows. Hij stond bijna rechtop en met een bolle onderrug aan de stang te trekken waar duidelijk teveel gewicht aan hing. Oei oei oei ...
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Dat is hier ook aan de orde, als ik ze aanbied met me mee te doen kunnen ze nog niet de helft, als je ze dan uitlegt hoe een spier heel simpel werkt en waardoor je met die simpele uitleg je spieren optimaal traint dan vertellen ze dat Coleman ook zo zwaar doet.....gelukkig doet ie het ook met een slechte uitvoering :s
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Voor BB/fitness is een halve deadlift als je die voor je onderrug gebruikt ook beter tenzij ze een ander doel hebben natuurlijk
                              Klopt inderdaad. Alleen die instructeur komt gewoon schreeuwend naar je toe en dan kijkt de halve zaal al gelijk mee om te zien hoe jij de oefening 'verkeerd' uitvoerd. Je wordt als het ware de grond ingestapt waar je bij staat. Hij kijkt ook niet naar de verschillende doelen van mensen, de jongen gaf nog aan dat hij aan pl deed en een romanian deadlift vandaag niet op het programma stond. Als je tegen hem in gaat heeft meneertje geen keus meer en gaat met een arrogante houding weer weg. Hij doet btw bench press en laat de stand maar 5 cm zakken, en dat met een hoop geschreeuw en elke setje verhogen. Dit hoort eigenlijk in het klaag topic
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X