Wat gebeurt er toch in nederland

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gebeurt er toch in nederland

ik hoor de laatste tijd hier en daar stukjes van iets dat in nederland gebeurd zou zijn met een bruine die iets pikte ofzo en dan zelf dood is gegaan... en dat dit voor veel ophef gezorgd heeft.

wat is er nu feitelijk gebeurd want ik hoor altijd maar stukken en nooit het hele verhaal.

groeten
    I just live once and I want the max out of it!

een marocaanse jongen heeft een tasje gestolen van een vruowtje die vervolgens haar auto in zijn achteruit heeft gezet en die gozer van zijn scooter afgereden en hij is overleden terplaatsen.
    Who's the Chef

Comment

KE, op welk eiland woon jij???

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Dat eiland tussen Nederland en Frankrijk
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

volgens mij zat ie in amerika als ik het me goed herinner
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Kenshu_Etsukau @ Jan. 31 2005,15:44)]ik hoor de laatste tijd hier en daar stukjes van iets dat in nederland gebeurd zou zijn met een bruine die iets pikte ofzo en dan zelf dood is gegaan... en dat dit voor veel ophef gezorgd heeft.

wat is er nu feitelijk gebeurd want ik hoor altijd maar stukken en nooit het hele verhaal.

groeten
            en omdat die vrouw toen is gearresteerd als een crimineel, is er veel ophef onstaan. en ook omdat die jongen nog eens een stille tocht kreeg ook....belachelijk als je het aan mij vraagd.
            stats :
            - 17 jr
            - 86 kg
            - 1,88 m
            - 8-10% bf

Comment

Als je in het paradijselijk belgie woont hoor je idd weinig over de buitenwereld.
              Dus als ik het goed begrijp had die kerel een vrouw haar tasje gestolen,zij is de auto in gegaan en heeft dan die kerel omver gereden of heeft iemand anders hem omvergereden

Grtz
              stil growing

Comment

Vrouw zit in auto,
                marokkaan op scooter steelt tas vrouw van achterbank,
                vrouw zet auto in achteruit,
                vrouw rijdt tasjes-stelende-marokkaan klem tussen bumper en boom,
                boom geet niet mee, marokkaan wel.

Mijn visie is dat dit een ongeluk is en niet dat die vrouw dacht: hey die ga ik eens ff doodrijden. En die marokkaan was net uit de cel en in afwachting van een volgend proces en toch weer in de fout.  Denk dat Nl weer een stukje veiliger is...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ik vind het maar tyfus volk, sorry dat ik het zeg, maar altijd hebben ze wel wat! zaterdag, sta ik met een vriend te dansen in een discotheek komen der ineenkeer gasten achter ons dansen (marokanen) en die gaan ons express duwen enzo, uiteraard zeg ik er wat van en word er heel "vriendelijk" gezegd onze bekken dicht te houwen! uiteraard laat ik mij niet wegjagen en blijf dansen, tot zo een gozer een vriend van me een klap geef, en toen was het feest kwamen er een stuk of 10 van die gasten schoppen slaan alles op ons 2tjes stelletje lafbekken! en dit om 3 keer niks, die vriend van mij heb, kan niet meer normaal kijken nu heel zen oog is blauw en opgezwollen. en zo heb ik wel meer aanvaringen gehad met die gasten!
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Tip: volgende keer harder meppen. Ow ja, leg er dan een tasje bij, dan heb je een goed excuus.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Tip 2;honkbalknuppel in je binnenzak!

Comment

tip 3: wapenstok is handiger dan baseballbat= kleiner,
                        steviger,ziet er professioneler dus gevaarlijker uit en is véél
                        pijnlijker

tip 4: geen woorden maar daden tegen bruin manne: één
                        verkeerd of uitdagend woord en hun tanden liggen er uit.

punt uit. klootzakken. dat vrouwtje beschermde enkel wat van haar was, en nu gaat zij de bak in....

ik zat trouwens op training in een ander apenland toen dit gebeurde.

groeten
                        I just live once and I want the max out of it!

Comment

meestal kom je niet aan punt 1 toe, omdat er al 10 andere van zen vriendjes voorstaan
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

@marco, dus jij stond met een vriendje te dansen

@snipke, vroeg jij je niet af dan waar arie zijn onder tekst op sloeg.

toch vind ik niet dat we ze allemaal over en kam moeten scheren en zijn ook genoeg nederlanders die zeer foute dingen doen.
                            zijn wel vaak marokanen dat geef ik toe, maar niet allemaal.
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 31 2005,18:01)]ik vind het maar tyfus volk, sorry dat ik het zeg, maar altijd hebben ze wel wat! zaterdag, sta ik met een vriend te dansen in een discotheek komen der ineenkeer gasten achter ons dansen (marokanen) en die gaan ons express duwen enzo, uiteraard zeg ik er wat van en word er heel "vriendelijk" gezegd onze bekken dicht te houwen! uiteraard laat ik mij niet wegjagen en blijf dansen, tot zo een gozer een vriend van me een klap geef, en toen was het feest kwamen er een stuk of 10 van die gasten schoppen slaan alles op ons 2tjes stelletje lafbekken! en dit om 3 keer niks, die vriend van mij heb, kan niet meer normaal kijken nu heel zen oog is blauw en opgezwollen. en zo heb ik wel meer aanvaringen gehad met die gasten!  
                              Idd marco, het wordt tijd dat we eens praten over die marokkanen. Er wordt meestal veel te veel de hand boven hun hoofd gehouden. Laat de feiten maar boven water komen  
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X