Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb deze morgend idd een paar post delete , had echter geen tijd om via pm dit te laten weten aan de betrokken personen wat ik normaal wel doe (dit weet freekie van mij ook dat ik altijd via pm het laat weten) , bij deze dan sorry mensen maar had deze morgend geen tijd meer op te pm'en
Degene van wie de post gewist zijn zullen het wel zelf ook weten waarom
denk dat je beter dit topic ken sluiten de meningen zijn zeker behoorlijk verdeed denk ik! ik denk er zo over ken der niks aan doen verder zal ik niks meer zeggen voor ik met me eigewijze hoofd er weer op in ga !
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Ik bedoel er verder niets mee...maar weten jullie dat het een Surinaamse was, die die jongen om de boom heen heeft geplakt. Kan dus best schelen als men de nationaliteit van een dader bekend maakt, zowel negatief als positief natuurlijk.
Citaat[/b] (Oom Oli @ Feb. 02 2005,12:50)]Marokkanen zijn de vriendelijkste mensen die ik ken! Ze komen vaak met zijn allen om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Oom Oli @ Feb. 02 2005,12:50)]Marokkanen zijn de vriendelijkste mensen die ik ken! Ze komen vaak met zijn allen om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment