Vet meten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet meten

Ik weet dat er al zoveel topics over zijn en vragen maar hoe kan ik dit doen?

Ik heb altijd bodyfat caliper gebruikt maar om de maand gaan ze stuk bij gebruik van 1x per week, (nu al 2 keer gebeurd)
    Ben dus op zoek naar een GOEDE, die het liefst erg nauwkeurig is ookal kost die iets meer (niet 100+ natuurlijk..) en stevig genoeg want dit is 10x niks.

Of is het misschien mogelijk het ergens te laten meten, ik train namelijk thuis en niet in een sportschool dus geen idee, ook kan ik niks over sportartsen vinden die het doen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want wordt hier wel moe van, die omtrek metingen kloppen ook voor geen meter volgens die dingen heb ik 8% en ik zeg je 1 ding dat heb ik zeker niet. Me buikspieren zijn de bovenste 4 blokjes redelijk zichtbaar zeg maar. Me bodyfat caliper kwam ik op 17% maar ik denk dat ik rond de 12-15% zit.

Overigens kom ik maar niet aan maar ik heb het idee dat me vet misschien wel minder wordt vandaar wil ik het erg graag goed bij houden.

Als jij het voor elkaar krijgt om zon klungelding zo snel kapot te krijgen, mag je serieus wel je vraagtekens zetten bij de manier van meten.
    Zonder je eigen metingen te controleren (met bv de meting van een sportschool) weet je ook niet of je standaard veel te hard knijpt
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik geloof best dat ik te hard knijp maar er zit een pijltje op tot hoever je moet knijpen en ik knijp niet verder als die punt dus of ik nou te hard knijp...?
      Maar om nou weer 1 te kopen.. dus zoek liever naar een andere manier om te meten of het laten doen. En ik ga niet naar een sportschool dus daar heb ik het nooit kunnen controleren.

Meten deed ik wel wanneer ik wakker werd dus misschien onbewust met me duffe kop wat verkeerd gedaan dat kan wel, maar het stelt niks voor die body fat caliper, het is zo dun kunststof.

Comment

Is de defender bodyfat caliper misschien nauwkeuriger of steviger?
        Ik weet echt niet wat ik fout doe maar zelf thuis meten is natuurlijk wel het goedkoopst, alhoewel als ik ze niet telkens sloop op 1 of andere vage manier.

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
          Ik geloof best dat ik te hard knijp maar er zit een pijltje op tot hoever je moet knijpen en ik knijp niet verder als die punt dus of ik nou te hard knijp...?
          Maar om nou weer 1 te kopen.. dus zoek liever naar een andere manier om te meten of het laten doen. En ik ga niet naar een sportschool dus daar heb ik het nooit kunnen controleren.

Meten deed ik wel wanneer ik wakker werd dus misschien onbewust met me duffe kop wat verkeerd gedaan dat kan wel, maar het stelt niks voor die body fat caliper, het is zo dun kunststof.
          Ik weet niet hoe jij meet, dat weet je zelf. Ik weet alleen dat het millimeterwerk is (letterlijk) en een klein detail dus best verschil kan maken. Jij weet of dat wel of niet voor jou opgaat
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Ik weet niet hoe jij meet, dat weet je zelf. Ik weet alleen dat het millimeterwerk is (letterlijk) en een klein detail dus best verschil kan maken. Jij weet of dat wel of niet voor jou opgaat
            Ik meette altijd alleen me suprailiac, dit werkte prima het scheelde hooguit een mm af en toe, met 3 punt meting kwam ik er totaal niet uit, misschien maar een 3e kopen dan want kan geen 1 andere oplossing vinden.. En dan hopen dat ik hem niet breek op 1 of andere manier, voortaan maar 's avonds of 's middags meten dan ipv 's ochtends als ik net wakker ben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X