Mannen heupen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Burnedice View Post

Zoiets, TS? Niet te veranderen inderdaad en zoals hierboven al gezegd is zal het minder opvallen als je bovenlichaam groter en gespierder is.

@Joachim,

Vooral een positief verband met kinderen uit je vagina duwen volgens mij .
    Shit man, pfff

Zou gewoon heel je lichaam trainen en zorgen dat je bovenlichaam nog breder wordt dan je heupen, valt het gewoon niet meer op. Gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
      Zoiets, TS? Niet te veranderen inderdaad en zoals hierboven al gezegd is zal het minder opvallen als je bovenlichaam groter en gespierder is.
      Erg overgewicht heeft toch ook weer invloed op de oestrogeenbalans bij mannen?
      Originally posted by GeneralIx View Post
      Heupen=bekken. Botgroei ga je niet veranderen helaas.
      Zwaarder worden (overgewicht of heel veel spiermassa) heeft toch ook weer invloed erop? Al is dat dan weer niet terug te keren?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Maar als hij daar rolletjes heeft zitten en die weg krijgt, toont het vast al een stuk mannelijker.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Snowflake View Post
          Het blijkt vet te zijn zegt mijn moeder, maar mijn vader heeft hetzelfde en mijn opa (Vroegere tijden) Maar me buik is wel dun..
          Altijd naar je moeder luisteren! En naar ons. Als je heupen niet kleiner kunnen, dan kun je wel je bovenlichaam vergroten. Alles is immers relatief.

Comment

@ Patricia
            Wellicht iets, maar denk niet significant, dus gegeven twee gelijke personen maar de een baggervet, dat die dikkere dan een echt groter bekken ontwikkelt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Flink aan je bovenlichaam werken zodat je lichaam meer in balans is. En op je voeding letten.
              een revolutionaire post waarbij inferno aangeeft dat iemand flink aan zijn bovenlichaam moet werken ipv squats te doen.

alhoewel je dit niet expliciet zegt maar ik verbuig het een beetje
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                een revolutionaire post waarbij inferno aangeeft dat iemand flink aan zijn bovenlichaam moet werken ipv squats te doen.

alhoewel je dit niet expliciet zegt maar ik verbuig het een beetje
                Zeg, zoek je soms ruzie?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Hehehe. Beachboy inferno.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X