Ook last van ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Door heen de dag heb ik er geen last van, enkel soms tijdens het trainen als ik wat te hard press dat er ergens anders de druk wordt verlaagt
    En soms net voor ik ga slapen ook maar is niet zo vaak.

Comment

Dan moet je meer groenten eten..
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik heb er ook de hele dag last van. en nog het hardst wanneer ik eieren gegeten heb, gebakken of gekookt maakt niet uit; ze gaan er vers in en komen er rot terug uit
        -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Heerlijk dat ik chauffeur ben kan de hele tijd scheten laten, raampie open en ik val er niemand mee lastig haha, hoef me dus zelden in te houden!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Weinig last van.
            Was altijd wel handig als het druk was op de sportschool Gewoon zon stille stinkende, en dan een ander heel vies aankijken....
            Zo zonde als er maar één persoon in de buurt is..

Heb de laatste tijd wel veel stinkbommen. Wat een lucht af en toe zeg haha
            En veel poepen ja

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X