5 maanden niet getraind!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 maanden niet getraind!!

Hoi allemaal,

Tot mijn spijt heb k zo'n 5 maanden niet kunnen trainen. Echter heb k afgelopen maandag mijn programma weer opgepakt. Dezelfde oefeningen, reps en gewicht het lukte allemaal maar net. Dinsdag niet zo heel veel spierpijn dus s middags weer lekker getraind totdat ik woensdag uit bed kwam en een hele drukke dag had gehad. s Avonds kon ik me armen niet meer optille en me schouderbladen deden ontieglijk veel pijn. Nu, donderdag morgen weer uit bed om te gaan werken maar niet fatsoenlijk kunnen lopen van de pijn. Pijn zit in me bovenrug, schouderbladen, nek, bovenarmen en borst. inmiddels ibuprofen ingenomen om de pijn af te laten zwakken.

Ben ik nu heel stom geweest door me oude programma in eens weer op te pakken, ja zeker. Wat kan k tegen de spierpijn doen en moet k vanmiddag weer gaan trainen ondanks te ondraagijke pijn??

Grtzz

Aansteltopic.

Comment

Originally posted by Bodypimper View Post
      Ben ik nu heel stom geweest door me oude programma in eens weer op te pakken, ja zeker.
      Tja.

Wat kan k tegen de spierpijn doen
      Neem een warm bad, ga naar bed en word volgende week weer wakker.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Je bent een complete faalbeer, je kan net zo goed niet gaan trainen.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Gewoon doorbijten. Is de spierpijn die elke beginner heeft. Beste is zo snel mogelijk heel je lichaam aangepakt te hebben, dan ben je ineens van die spierpijn vanaf. Als je te veel dagen tussen laat voor je weer de eerste spiergroep gaat trainen, ga je weer redelijk wat spierpijn hebben.

En tja, niks mis mee dat je je oude schema terug doet, maar zou je gewichten wel veel lager houden. Ego even thuis laten. Alles moet weer wennen.

Zou trouwens fullbody schema doen een maand of 2-3
          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Je bent een complete faalbeer, je kan net zo goed niet gaan trainen.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ach gossie....wat een klote sport is het ook, ik zou alles op 25% trainen 4 x 6 en van alle spiergroepen maar 1 oefening, je hebt er niks aan maar die vreselijke horrordagen zoals je nu aangeeft zul je niet meer hebben
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Dham wat zeuren zeg. Ken je het gezegde NO PAIN NO GAIN.

En als je echt ondraagbare pijn hebt kerel dan heb je echt wel iets gescheurd en dan kun je zeker niet gaan sporten. Anders niet janken en door bijten

Comment

Misschien is paardrijden iets voor je. Of wacht, twirlen, zoals hieronder

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Misschien is paardrijden iets voor je. Of wacht, twirlen, zoals hieronder

brb meteen inschrijven. Beetje met een vlag wieperen.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      brb meteen inschrijven. Beetje met een vlag wieperen.
                      Wel uitkijken he van dat wieperen kan je ook "ondragelijke pijn" krijgen .

Comment

Originally posted by Tails View Post
                        Wel uitkijken he van dat wieperen kan je ook "ondragelijke pijn" krijgen .
                        Ja ik zal uitkijken. Dank u. Neem denk ik 1000kcals extra om deze sport in mijn dagelijks leven op te nemen.

At OP: begin gewoon rustig aan, neem aan dat je hiervoor geen echte schema heb aangehouden. Tijd om nu wel goed te beginnen en dit vast te houden. Mensen hier op BN steken hun moeite en tijd niet graag in mensen die om de haverklap stoppen en gaan janken.
                        Post je trainingsschema even, dan kunnen we je eventueel verder helpen.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ZEUREN ZEUREN EN ZEUREN

tuurlijk had je na 5 maand rust ff op moten bouwen en niet gelijk weer beginnen waar je was gebleven

dus Eigen schuld is dikke ..........

du hou op met janken en ga als de sodemieter naar de gym !!!!
                          i'll be never strong enough

Comment

Als je na 5 maanden niet trainen daarna weer gaat trainen en dan met dezelfde gewichten als 5 maanden daarvoor,vraag ik me af of je wel bezig bent geweest.Als ik vijf maanden niet train zal ik echt veel terug vallen

Comment

moet ik nu ook zo'n topic beginnen?
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X