Nachtdienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nachtdienst

Even een vraagje over nachtdienst ik werk van 10 uur savonds tot 6 uur smorgens nou is het zo na me laatste nachtdienst wil ik graag trainen dus kom om 6 uur thuis dan eerst slapen daarna sporten. Zoals bekend iig bij mij is het zo dat ik nogal verrot ben.. Lichaam is futloos alsof ik een stofje mis of iets dergelijks . Is het dan verstandig om die dag te trainen of werkt het dan juist averechts? Doel is uiteraard massa opbouwen iemand tips? Of kan je die dag juist beter overslaan? Groet

Gewoon trainen gaan,futloosheid verdwijnt wel tijdens je workout.

Comment

Effe goed eten, bak koffie erin en korte training werkte voor mij het beste , ook effe kwartiertje warmfietsen.

Comment

toevallig ken ik iemand die ook nacht dienst draait en heb het zelf vroeger ook gedaan in een hotel als nachtportier

maar die gene die ik du ken traint ook gewoon als hij snachts heft gewerkt gaat hij slapen traine en voor hij weer de nacht in moet weer ff 2 uurtjes plat

als je snachts werkt heb je zo I zo meer rust nodig

LET OP te veel nacht diensten achter elkaar zijn niet goed voor je lichaam
        het is zelf bewezen dat vrouwen die nacht diens draaien bv in het zieken huis
        meer kans op borst kanker hebben dn vrouwen die over dag werken

en voor mannen is het ook echt niet goed

lees dit maar eens

Nachtdiensten en gezondheidsrisico’s | Mens en Gezondheid: Diversen

success
        i'll be never strong enough

Comment

Thx voor de snelle response allemaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies