Beste wat ik kan doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste wat ik kan doen?

ik train al 3 maande lang full body 3x per week zo min mogelijk apperaten ik gebruik zo veel mogelijk dumbells bij mijn oefening, ik eet redelijk goed gebruik ook eiwit shake ben 1,76 lang en 75kg ( 18 jaar ) ben opzicht redelijk tevreden met me resultaat behlave met mijn borsten( gebruik de gewichten tussen 18-24kg dumbells) en biceps ( 14-16kg met dumbels ) dus mijn vraag is hoe kan ik dit verbeteren

en is het verstandiger voormij om nu een training schema te beginne kan ik hier mee meer resultaat boeken.

trainingsschema kan je zeker helpen verbeteren

maar redelijk goed op je voeding zitten is niet voldoende, je voeding, rust en training moeten minimaal goed zijn

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
      trainingsschema kan je zeker helpen verbeteren

maar redelijk goed op je voeding zitten is niet voldoende, je voeding, rust en training moeten minimaal goed zijn
      dus als ik schema maak als dit gwn kan dit mij meer helpe dan 3x fullbodye traning ( meer spier massa?)

1dag borste,biceps
      2 dag schouders,rug, triceps
      3 dag borste, biceps, benen

kan jammer niet genoeg meer dan 3x per week wegens mijn school en werk

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
        ik train al 3 maande lang full body 3x per week zo min mogelijk apperaten ik gebruik zo veel mogelijk dumbells bij mijn oefening, ik eet redelijk goed gebruik ook eiwit shake ben 1,76 lang en 75kg ( 18 jaar ) ben opzicht redelijk tevreden met me resultaat behlave met mijn borsten( gebruik de gewichten tussen 18-24kg dumbells) en biceps ( 14-16kg met dumbels ) dus mijn vraag is hoe kan ik dit verbeteren

en is het verstandiger voormij om nu een training schema te beginne kan ik hier mee meer resultaat boeken.
        Dat laatste stuk is een beetje vreemd. Je hebt het over het beginnen met een trainingschema. Full body is ook een schema.

Post eerst maar eens hoe jij 3x per week full body doet.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

dus als ik schema maak als dit gwn kan dit mij meer helpe dan 3x fullbodye traning ( meer spier massa?)

1dag borste,biceps

fullbody is ook een schema.

edit: inferno was me voor
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat laatste stuk is een beetje vreemd. Je hebt het over het beginnen met een trainingschema. Full body is ook een schema.

Post eerst maar eens hoe jij 3x per week full body doet.
            weet niet de ofening name maar kan wel zegge in welke volgorde ik de spiere aanpak soms verander ik het wel maar meestal zo en de tijd die ik er aan besteed

biceps = 15min
            triceps = 15min
            borsten = 30 min
            schouders = 10/15min
            vleugels = 10/15min
            rug = 10 min
            soms benen doe ik of bij het begin of bij het einde heb nog voetbalbenen dus zijn redelijk goed
            buik = 10min

Comment

weet niet de ofening name maar kan wel zegge in welke volgorde ik de spiere aanpak soms verander ik het wel maar meestal zo en de tijd die ik er aan besteed

biceps = 15min
              triceps = 15min
              borsten = 30 min
              schouders = 10/15min
              vleugels = 10/15min
              rug = 10 min
              soms benen doe ik of bij het begin of bij het einde heb nog voetbalbenen dus zijn redelijk goed
              buik = 10min
              Waarom zet jij er het aantal minuten bij? Het gaat om de oefeningen en aantal sets en reps.

Redelijk goede voetbalbenen is ook zoiets vaags. Je moet gewoon je benen trainen net zoals elk ander lichaamsdeel.

Ben jij lid van een sportschool?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

1dag borste,biceps

training is voor iedereen verschillend.. je leert vanzelf waar je goed op gaat en wat goed voelt!

waarom doe je de bicep bij de borst en de tricep bij de rug?

en zoals hier boven al word aangegeven, full body is ook schematisch... laat is zien waar je mee bezig was en laat dan ook meteen ff zien wat je met je voeding doet

hoe meer jij veteld hoe meer een ander je kan helpen

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Waarom zet jij er het aantal minuten bij? Het gaat om de oefeningen en aantal sets en reps.

Redelijk goede voetbalbenen is ook zoiets vaags. Je moet gewoon je benen trainen net zoals elk ander lichaamsdeel.

Ben jij lid van een sportschool?
                  ja ik ben lid van een sportschool

en waarom ik neit de sets heb gescreven is omdat ik niet al de oefening de name weet en ik doe wel voor borste 3-4 verschilende ofening met andere sets en andere gewichten

en voor de andere spiergroepen geld het ook andere soort oefening andere soort sets
                  Last edited by Neto61; 29-11-2012, 21:05.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                    training is voor iedereen verschillend.. je leert vanzelf waar je goed op gaat en wat goed voelt!

waarom doe je de bicep bij de borst en de tricep bij de rug?

en zoals hier boven al word aangegeven, full body is ook schematisch... laat is zien waar je mee bezig was en laat dan ook meteen ff zien wat je met je voeding doet

hoe meer jij veteld hoe meer een ander je kan helpen
                    voeding

in de ochten kan ik neit zo veel eten wegens school in de weekend eet ik uitgebreider in de ochtend

8:00 2x bruinbrood met kaas

10:30 2x bruin brood met kaas + 1x broodje tonijn

11:30 muesli

13:00 5eiren met bruinbrood of vleesgerechten met bruinbrood

14:00 eiwit shake met melk

15:00 2-3x broodje tonijn of kaas of salami

18:00 soep + rijst + vleesgrechten
                    19:30 banaan +apple+mandarijn

20:30 2-3x broodje tonijn of kaas of salami

22:00 eiwit shake met melk
                    Last edited by Neto61; 29-11-2012, 22:08.

Comment

Train jij je vleugels? Das mooi

Probeer het ub/lb schema die in de stickies staan. Een goed beginners schema.

Enne, beentjes trainen wel doen hé. Van dat voetballen worden ze niet groot.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

zet het eens in een excel bestandje aub, vind je in de sticky's!

de jongens hier zien dat graag want dan kunnen ze zien hoeveel je echt binnen krijgt!

weinig eten met als excuus school vind ik heel slecht! juist op school kun je goed eten!

zorg dat je s ochtends veel mewr binnen krijgt

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Train jij je vleugels? Das mooi

Probeer het ub/lb schema die in de stickies staan. Een goed beginners schema.

Enne, beentjes trainen wel doen hé. Van dat voetballen worden ze niet groot.
                          ja ik train mijn vleugels maar ben ook tevrede met me vleugels kan wel wat meer maar wil niet echt van die groote vleugels :P

Comment

Meer aan biceps dan aan rug instafail

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Meer aan biceps dan aan rug instafail
                              Hij wil nie van die grote vleugels jonguhhh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...