buikspiere niet goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspiere niet goed?

bij mij zie je alleen de 2 rechter buikspiere (neit echt duidelijk maar het is zichtbaar en redelijk hard) maar de linker buikspiere zie je nie? en hoe komt dit?

en wat moet ik er aan doen om het wel zichtbaar te make?

Goed eten.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Goed eten.
      ik al gepost via die excel bestand wat ik eet op die andere onderwerp van mij denk niet dat het aan ete ligt ( tenmistens niet aan de hoeveelheid eiwite)

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
        ik al gepost via die excel bestand wat ik eet op die andere onderwerp van mij denk niet dat het aan ete ligt ( tenmistens niet aan de hoeveelheid eiwite)
        en een foutje ik bedoel me linker kant is zichtbaar en de regter niet

Comment

je VP is te hoog daarom zie je je abs niet. Je VP verlaag je dmv je voeding.

Comment

Post eens een foto? Ik weet niet goed wat je bedoelt
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              je VP is te hoog daarom zie je je abs niet. Je VP verlaag je dmv je voeding.
              denk niet dat ik opzicgt een hoge vp heb wil het wel wete maar de weegschaal van ons sportschool is kapot en weet niet waar anders ik het kan mete ben 1,76 en 75kg

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                denk niet dat ik opzicgt een hoge vp heb wil het wel wete maar de weegschaal van ons sportschool is kapot en weet niet waar anders ik het kan mete ben 1,76 en 75kg
                Hoog is wat anders dan te hoog om je buikspieren te zien. En zo'n weegschaal is niet echt nauwkeurig, probeer een 3- of 4-puntsmeting als je een goede indruk wilt krijgen van de hoogte van je VP.

Comment

Hoog is wat anders dan te hoog om je buikspieren te zien. En zo'n weegschaal is niet echt nauwkeurig, probeer een 3- of 4-puntsmeting als je een goede indruk wilt krijgen van de hoogte van je VP.
                  heb je zo een site ofzo waar ik dit kan berekenen?

Comment

Die meting moet door een geoefend persoon gebeuren. Je VP berekenen is verre van nauwkeurig. Misschien dat iemand op je sportschool het kan?

Comment

Als je je abs niet kan zien heb je of teveel vet of je hebt geen spirrdikte, of je gaat je dieet aanpassen of je gaat ze flink trainen, of je doet beiden.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Die meting moet door een geoefend persoon gebeuren. Je VP berekenen is verre van nauwkeurig. Misschien dat iemand op je sportschool het kan?
                        thx voor de tips maar ik weet bijna wel zeker dat geen 1 van die gasten die daar werken die dat kunnen.

Comment

Ik ken die lage fitness opleidingen niet in NL maar zover ik weet hoort vetmeten met een huidplooimeter toch bij de opleiding?Zijn het dan zulke pannekoeken op jouw sportschool?
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Een huidplooimeter op een healthcenter? Denk niet dat ze die hebben, van een weegschaal wordt je veel minder moe......

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Ik ken die lage fitness opleidingen niet in NL maar zover ik weet hoort vetmeten met een huidplooimeter toch bij de opleiding?Zijn het dan zulke pannekoeken op jouw sportschool?
                              staan aleen maar achter de ballie en zijken ze soms naar mensen als ze hun kleine handdoek heb vergeten is verplicgt zegma op die sportschool

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X