buikspiere niet goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar je grammatica suckt best hard voor een 18 jarige. Ik zelf maak ook redelijk veel fouten, maar door jou fouten kan ik je tekst niet meer serieus lezen.

Nogmaals voeding is the key, natuurlijk moet je wel spiermassa op je buik hebben. Anders krijg je zo een ingevallen ecto sixpack.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Hey.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar je grammatica suckt best hard voor een 18 jarige. Ik zelf maak ook redelijk veel fouten, maar door jou fouten kan ik je tekst niet meer serieus lezen.

Nogmaals voeding is the key, natuurlijk moet je wel spiermassa op je buik hebben. Anders krijg je zo een ingevallen ecto sixpack.
      Ecto met sixpack is als een dik wijf met dikke tieten. TELT NIET!
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Ecto met sixpack is als een dik wijf met dikke tieten. TELT NIET!

En een ecto met dikke tieten? Telt dat wel?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Bedoel je niet dat je buikspieren asymmetrisch zijn, bij mij is dat namelijk wel het geval (helaas). Mijn buikspieren lopen ook "scheef". Bedoel je dat niet?

Ik denk namelijk dat daar niet zoveel aan te doen is behalve je vetpercentage verlagen en blijven trainen en hopen dat het dan er wat beter uit gaat zien in verloop van tijd.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Hey.

omdat ik niet op me gramatic let? dat doe je ook niet als je msnt ofzo watzapp of wat dan ook is geen sollicitatiebrief ofzo als het maar begrijpbaar blijft

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
              omdat ik niet op me gramatic let? dat doe je ook niet als je msnt ofzo watzapp of wat dan ook is geen sollicitatiebrief ofzo als het maar begrijpbaar blijft
              Het komt nogal idioot over.
              Ik heb zelfs moeite met jouw tekst te lezen en ik ben 18.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik haak af als iemand zo schrijft. Een beetje moeite doen kan heus geen kwaad.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik haak af als iemand zo schrijft. Een beetje moeite doen kan heus geen kwaad.
                  volgende keer let ik er dan wel op

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X