kleine homygym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kleine homygym

Goeiemiddag!

Ik ben bezig met een kleine home gym aan te schaffen, heb alleen nog geen mogelijkheid om te squatten en ik heb geen degelijke chin up bar.

Nu kwam ik dit tegen op internet:

Professioneel en volledig Fitness van YORK/zoals NIEUW - Te koop | 2dehands.be

Voor 350 euro mag ik alles hebben, apart verkoopt hij niets. Wat denken jullie? De prijs is het volgens mij wel waard, en ik denk ook dat mijn probleem van niet te kunnen squatten opgelost is.
    Last edited by Wakke; 02-12-2012, 12:49.

Ik vind het 350 euro niet waard, zo te zien zitten er ook niet eens gewichten bij (niet veel in ieder geval).
    IK zou het niet doen
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Koop een squatrek+bankje+olympische stang+een set dumbells (verstelbaar) en je bent klaar.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ik heb al een olympische stang,dumbells een bankje en gewichten ook tot 200 kg.
        Maar geen squatrek en heb ook geen mogelijkheid om chin ups uit te voeren.

Comment

Dan is een squatrek (mits de ruimte het toelaat) de beste oplossing. Een squatrek geeft je de mogelijkheid om te squatten, en alle andere basis oefeningen uit te voeren. Het squatrek dat ik zelf heb aangeschaft heet handvatten voor chin-ups en pull-ups.

Deze heb ik aangeschaft:
          PowerMark 475R Power Rack

Kost minder dan het setje waar jij naar linkt en je gaat er meer plezier aan beleven.

Comment

Wakke, eens met bovenstaande, koop gewoon een goed rack en klaar, je kunt deze bij diverse sites bestellen of op maat laten maken door een kerel op DBB, dan ben je klaar ook, kun je alles in doen inclusief chinnen etc.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
              Dan is een squatrek (mits de ruimte het toelaat) de beste oplossing. Een squatrek geeft je de mogelijkheid om te squatten, en alle andere basis oefeningen uit te voeren. Het squatrek dat ik zelf heb aangeschaft heet handvatten voor chin-ups en pull-ups.

Deze heb ik aangeschaft:

Kost minder dan het setje waar jij naar linkt en je gaat er meer plezier aan beleven.
              En als je er dan een bankje bij koopt voor bench press en een olympisch stang met gewichten erbij koopt ben je in principe klaar om te trainen, lijkt mij..
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by erik1982 View Post

Deze heb ik aangeschaft:

Die is zeker goed, achteraf had ik die ook moeten halen, qua prijs dan he.
                Ik ben voor deze gegaan,
                BodyCraft F430 Power Rack

Alleen de prijs he, daarom had ik misschien beter voor de 475R moeten gaan, Ik ben wel tevreden met die ik nu heb hoor
                keep the focus going!

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  En als je er dan een bankje bij koopt voor bench press en een olympisch stang met gewichten erbij koopt ben je in principe klaar om te trainen, lijkt mij..
                  Ik heb al een bankje, olympische stang en gewichten he. Bij het lot zitten nog eens 80kg aan schijven liet de verkoper mij juist weten.

Denk dat ik een tweedehands powerrack ga proberen te kopen, wel weinig aanbod, als ik er geen vind koop ik het power rack dat erik1982 ook heeft besteld.
                  Last edited by Wakke; 02-12-2012, 15:22.

Comment

Power rack kan ook handig zijn voor bp, heb je geen spotter nodig als je echt zwaar gaat. Een optrekstang kost trouwens (bijna) niks tegenwoordig, voor een eurotje of 25 heb je al een goede gewoon even goed rondkijken. Succes in iedergeval met het uitbreiden van je homegym .

Comment

Optrek stang zit op de power rack toch.
                      keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                        Optrek stang zit op de power rack toch.
                        Dat verschilt per rack maar op die van de link wel ja.

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                          Ik heb al een bankje, olympische stang en gewichten he. Bij het lot zitten nog eens 80kg aan schijven liet de verkoper mij juist weten.

Denk dat ik een tweedehands powerrack ga proberen te kopen, wel weinig aanbod, als ik er geen vind koop ik het power rack dat erik1982 ook heeft besteld.
                          Dan zou ik eerst ook voor een 2e hands powerrack kijken en anders die van erik nemen ja!
                          "Straight outta gym"

Comment

Oke, bedankt voor jullie reacties!

Comment

homegym zonder powerrack is geen homegym.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X