Squat standaard/ homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hooligan View Post
    FOEIII

Squatrek is om te squatten
    haha... Eigenlijk wel, hè.. :P

Maar ik probeer het product, ten behoeve van mijn portemonnee, als multi purpose utility te beschouwen..

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Sommige noemen het een power rack
      Bij heli hebben ze inderdaad voor ieder product een andere naar, terwijl ze in essentie hetzelfde doen... :P

Alleen steeds een stapje hoger, beter, zwaarder e.d..

Comment

Wel mooie spullen, tis wel van lichte kwaliteit maar voot thuis heel leuk

Fitness seller heeft ook altijd leuke dingetjes.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Zo, ik had hogere prijzen ik mijn hoofd. Might consider.buying. Maarja, gewichten komen er ook nog bij.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

800-1000 euro en je hebt een powerrack, bankje, barbels en genoeg schijven tot 200kg. 1 malige investering. Jarenlang plezier.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Zo, ik had hogere prijzen ik mijn hoofd. Might consider.buying. Maarja, gewichten komen er ook nog bij.
              misschien is marktplaats wat.
              ik heb recentelijk een bench, bar, 2 dumbels incl. 65 kg aan plates gekocht voor maar 60 euro. wel 30mm spul maar voeldoet prima voor thuis.
              heb er zelf 35kg aan plates bijgekocht. ben alleen nog wat beperkt door het ontbreken van aan rack, maar kan grotendeels alles thuis uitvoeren.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                misschien is marktplaats wat.
                ik heb recentelijk een bench, bar, 2 dumbels incl. 65 kg aan plates gekocht voor maar 60 euro. wel 30mm spul maar voeldoet prima voor thuis.
                heb er zelf 35kg aan plates bijgekocht. ben alleen nog wat beperkt door het ontbreken van aan rack, maar kan grotendeels alles thuis uitvoeren.
                Nou, dat noem ik nog eens prijsgunstig inkopen! Klasse!

Ik heb zelf een eenvoudig bankje (in hoogte verstelbaar), + bar en 4 kleine schijfjes gekocht voor 25 euro op marktplaats. Van een jongen die zich had verkeken op zijn eigen discipline, had ik het idee..

Nu net op blueblizz.com een optrekstang (Bremshey) gekocht en dadelijk een squatstandaarden kopen bij fitness-seller.com.

Heel basic allemaal, maar voor mij meer dan zat.

Maarten

Comment

Zo, squat stand's gekocht. Heavy Duty Free-Stands - Fitness Seller

Krijg d'r een paar veersluiters voor de barbell bij :P

Ongeveer half uur met medewerker aan de telefoon geweest, keurig geïnformeerd, legde voor's en tegen's goed uit, maakt me extra blij met m'n aanschaf.

Maarten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    800-1000 euro en je hebt een powerrack, bankje, barbels en genoeg schijven tot 200kg. 1 malige investering. Jarenlang plezier.
                    Hey daar,

Begon me al af te vragen wanneer ik jouw reactie voorbij zou zien komen..

Schitterende zomersticky weer.. Respect.

Comment

Originally posted by MrVain View Post
                      Zo, squat stand's gekocht. Heavy Duty Free-Stands - Fitness Seller

Krijg d'r een paar veersluiters voor de barbell bij :P

Ongeveer half uur met medewerker aan de telefoon geweest, keurig geïnformeerd, legde voor's en tegen's goed uit, maakt me extra blij met m'n aanschaf.

Maarten
                      nice, dat soort eerlijkheid moeten meer winkels hebben. veel plezier met je aankoop. Dat bankje etc voor 25e is een goede deal trouwens
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                        nice, dat soort eerlijkheid moeten meer winkels hebben. veel plezier met je aankoop. Dat bankje etc voor 25e is een goede deal trouwens
                        Ja, dat vond ik nou ook. Fitness-seller.com heeft er een klant bij Klein klantje, maar goed.. :P

25 euri voor m'n combi op marktsplaats vond ik ook een toppertje.. Helemaal gezien wat voor prijzen er gevraagd worden voor een simpel bankje..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X